הותר לפרסום: החייל שנעדר מירושלים אותר ללא רוח חיים



שגיא בן דוד, החייל שנעדר מיום שלישי כשיצא מבסיס ענתות אותר ללא רוח חיים, סמוך למחסום חיזמא. הרקע למקרה כנראה לא לאומני או פלילי

שגיא בן דוד, החייל הנעדר. צילום: דוברות המשטרה
כוחות צה"ל והמשטרה איתרו הבוקר (חמישי) סמוך למחסום חיזמא את גופתו של חייל צה"ל רב-טוראי שגיא בן דוד, שנעדר מבסיסו מאז יום שלישי. משטרת ישראל והמשטרה הצבאית חוקרות את נסיבות האירוע, וכנראה הן לא לאומניות או פליליות. הודעה נמסרה למשפחתו.

מדובר צה״ל נמסר כי: "כוחות משולבים של צה״ל ומשטרת ישראל איתרו מוקדם יותר היום, את גופתו של חייל צה"ל, רב-טוראי שגיא בן דוד ז״ל, סמוך למחסום חיזמא. משטרת ישראל והמשטרה הצבאית חוקרות את נסיבות האירוע. הודעה נמסרה למשפחתו".

מהמשטרה נמסר כי "בתום פעולות חיפושים נרחבות שנמשכו מאז העדרות של חייל צה״ל שגיא בן דוד ע"י משטרת ישראל וצה״ל לצערנו מוקדם יותר היום אותר החייל הנעדר כשהוא ללא רוח חיים. מודים לכל מי שסייע בחיפושים".

חוקרי המשטרה הצבאית החוקרת, נציגי היחידה לאיתור נעדרים וכוחות צה"ל פעלו בשיתוף משטרת ישראל לאיתור החייל. אמש, אף פנו מהמשטרה וביקשו את עזרת הציבור באיתור החייל.

החייל יצא ביום שלישי בשעות הצהריים מבסיסו בענתות, ולאחר שלא שב לביתו, משפחתו פנתה למשטרה. המיקום האחרון בו נראה החייל הוא מחסום חיזמא שבקרבת הבסיס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה