נתפסו שלושה כלי רכב שנגנבו ונעצרו החשודים במעשה: חלקם פלסטינים שוהים בלתי חוקיים

$(function(){setImageBanner('3bae093e-4e0b-4311-b95d-3845d649aa8e','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

החשודים נתפסו בפעילות שוטרי מחוז ירושלים

צילום: דוברות המשטרה

במהלך הלילה האחרון, בין מוצ"ש לראשון, נתפסו על ידי השוטרים שלושה כלי רכב שנגנבו.

באחד המקרים אף הצליחו השוטרים לתפוס "על-חם" את שני החשודים כבר בסמוך למקום הגניבה והם נעצרו לחקירה במהלכה התברר כי לאחד אין כלל רישיון נהיגה ושותפו למעשה הנו פלסטיני ללא אישורי כניסה לישראל.

לקראת השעה 01 הלילה, התקבל דיווח מתושב יישוב סמוך לירושלים, בעליו של רכב שטח, כי התקבלה התרעה על גניבת רכבו. מה שלא ידע המודיע, וכך גם החשודים, כי כוחות סמויים של תחנת לב הבירה והיחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון ממחוז ירושלים כבר פועלים באזור למגר את מעשים אלו של גניבות כלי רכב.

לאחר שהחשודים שהגיעו עם רכב למקום, תוך שזייפו את חלקן של ספרות לוחיות הזיהוי המותקנות על הרכב, באמצעות סרט דביק- "איזולירבנד", רתמו את רכב השטח עם רצועת גרירה והחלו בפעולות לגניבתו.

עוד בטרם יצאו את שער היישוב, ביצעו בלשי לב הבירה את מעצרם של שני החשודים, על אף ניסיונותיו של החשוד שנהג ברכב הגורר להימלט רגלית. בדיקת המשטרה העלתה כי נהג זה, תושב העיר העתיקה מזרח ירושלים בן 19, לא הוציא כלל רישיון נהיגה מימיו ואילו שותפו למעשה שנעצר בעת שישב ברכב השטח הנו שב"ח פלסטיני בן 18 תושב ג'נין. השניים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה ובהמשך היום יובאו בפני בימ"ש לטובת הארכת מעצרם.

במקרה אחר הלילה, התקבל דיווח על רכב שנגנב ממרכז הארץ ועושה דרכו לכיוון ירושלים. פעילות מהירה של שוטרי תחנת הראל ויחידת השיטור העירוני של מבשרת ציון, הובילו לאיתורו של הרכב בנסיעה על כביש 1 למזרח, ועצירתו. החשוד שנהג ברכב הגנוב, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו שכלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה במשטרה.

זמן קצר לאחר מכן, הצליחו שוטרי תחנת הראל לסכל יחד עם שוטרי מחוז מרכז של המשטרה את גניבתו של רכב שנעצר על ידם סמוך למבשרת ציון. מדובר ברכב שנגנב זמן קצר קודם לכך ממרכז הארץ ועשה דרכו לכיוון ירושלים. בפעילות מהירה ונחושה של השוטרים, נעצר החשוד במעשה, שב"ח פלסטיני תושב נפת חברון בשנות ה-30 לחייו, והוא הועבר לחקירה במשטרה.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש באשר הם בכדי לשמור על שלום הציבור ורכושו, חקירתם של מעורבים בכך ומיצוי הדין עמם״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה