עיריית ירושלים ואנשי חיי הלילה משלבים ידיים בקמפיין ראשון מסוגו במדינה נגד סם האונס



הקמפיין אל_תערבבו_אותי! הוא קמפיין הסברתי למוגנות במקומות בילוי והעלאת המודעות נגד סם האונס. במסגרת הקמפיין, ישקעו משאבים הסברתיים רבים ומבוצעות הדרכות בנושא תופעה זו על מנת למגר את התופעה

עיריית ירושלים בשיתוף נעמת ירושלים ואנשי חיי הלילה בעיר השיקו אמש (ד') קמפיין פורץ דרך, רחב היקף תחת הסלוגן #אל_תערבבו_אותי! – קמפיין הסברתי למוגנות במקומות בילוי והעלאת המודעות נגד סם האונס.

צילום: דוברות העירייה

במסגרת הקמפיין, עיריית ירושלים בשיתוף נעמת ירושלים, משקיעים משאבים הסברתיים רבים ומבוצעות הדרכות בנושא תופעה זו על מנת למגר את התופעה.

בהשקת הקמפיין השתתפו מגיש הטלוויזיה צחי קומה ובהשתתפות מורן אטיאס, חנה לסלאו, לאה שנירר, מעיין אשכנזי, דין מירושניקוב, בעלי מקומות בילוי ומובילי דעה נוספים.

צילום: דוברות העירייה

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנחנו כולנו כאן הערב משלבים ידיים למען מטרה ערכית וחשובה במעלה; מוגנות במקומות הבילוי. שילוב הידיים בין כלל הגורמים יוביל את ירושלים למקום טוב גם בנושא הזה. אני גאה ומחזק את כל אנשי חיי הלילה והשותפים".

צילום: דוברות העירייה

אילנה דניאל, יו"ר נעמת ירושלים: "נשים רבות במקומות הבילוי מוטרדות ואף נפגעות מאלימות מילולית ומינית. מי שנמצא סביבן לא תמיד יודע לקרוא את הסיטואציה ולא יודע כיצד לסייע, למי לפנות ולמי להפנות. לכן אנחנו בנעמת מכירות בחשיבות הפרויקט לזיהוי הסימנים. כי כל אחת מאיתנו היא שומרת הסף, וכל אחד מאיתנו שומר אחותנו הוא."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה