עשרה חשודים נעצרו הלילה במהלך מחאה ברחוב בר אילן



העדה החרדית חידשה את ההפגנות האלימות נגד מעבר הרכבת הקלה בצומת הרחובות בר אילן- ירמיהו. ם הלילה, פעלו המפגינים באלימות, הבעירו פחים, השחיתו את אתר עבודות הרכבת הקלה והתעמתו עם שוטרים

הלילה, (רביעי- חמישי) לאחר חצות, החלו מאות חרדים להפר את הסדר בצומת הרחובות בר-אילן וירמיהו תוך שהציתו פחים, יידו אבנים וניסו להפריע להמשך עבודות המתקיימות במקום. יומיים  לאחר הפגנה סוערת ואלימה בה נעצרו עשרות ונזק כבד נגרם לרכוש ציבורי.

צילום: דוברות המשטרה


כוחות משטרה שהוזעקו למקום החל בפעולות להשבת הסדר על כנו ובמהלך המחאה האלימה נעצר 10 חשודים בגין הפרות הסדר והם הועברו לחקירה במשטרה אשר צפויה במהלך היום להביא את מי מהם לבית המשפט.

במהלך מוקד מחאה זאת לא נגרם נזק לרכוש ולא היו נפגעים בנפש. עוד במהלך הלילה, דיווח עובד תברואה של עיריית ירושלים כי הושלכו אבנים לעבר רכב ניקיון אותו הפעיל וכי חשוד תקף אותו במהלומת אגרוף, לדבריו, אך אינו נזקק לטיפול רפואי ולא נגרם נזק. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בבדיקת האירוע אך במקרה זה טרם אותרו חשודים. 
"אנו נאפשר את חופש הביטוי והמחאה לכל אדם כל עוד אלו נערכות תוך שמירה על החוק, אך נפעל בנחישות וללא פשרות כנגד כל גילויי אלימות, הפרת סדר וגרימת נזק, בכלל זה- פגיעה במרקם החיים התקין," הדגישו במשטרה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה