שלוחת רפאל בירושלים מתרחבת – נחנך מתחם נוסף לאכלוס עובדים רבים נוספים



לאחר שלוש שנים מהקמת מרכז מחקר ופיתוח בירושלים, חברת רפאל חנכה מתחם נוסף. המתחם הנוסף יקלוט עשרות רבות של עובדים- רובם חדשים

שלוחת רפאל בירושלים מתרחבת. צילום: יח"צ

חברת רפאל חנכה מתחם נוסף של מרכז המחקר והפיתוח בירושלים זאת על רקע צמיחה גבוהה מהצפוי של פעילות השלוחה בירושלים בשנים האחרונות ולטובת המשך מימוש תכניות הצמיחה של שלוחותיה ברחבי הארץ.

את המתחם חנך ראש חטיבת מחקר פיתוח והנדסה, סמנכ"ל בכיר, ד"ר צחי גליקמן, בנוכחות מצומצמת עקב מגבלות הקורונה, ומתחם זה יוקדש לפיתוח בתחומי הראייה הממוחשבת, הסייבר והניווט.

במתחם מרכז המחקר והפיתוח בירושלים עובדים עשרות רבות, התכנית להגיע תוך כמה שנים ליותר מ-200 עובדים. המתחם הנוסף שנפתח צפוי לקלוט עוד עשרות מקומות עבודה, שרובם חדשים. 

ד"ר צחי גליקמן אמר במעמד החניכה :"שלוחת הפיתוח של רפאל בירושלים מהווה שילוב יוצא דופן של מומחים בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ואני גאה במה שאתם עושים כאן, בבירת ישראל, ובכל האנשים המצוינים שגויסו למקום ותורמים לביטחון המדינה. אני מאחל שנמשיך להתרחב ולגדול ולגייס את הטובים שבטובים".

מדובר במרכז המחקר והפיתוח הראשון שהוקם מחוץ לגבולות החברה בצפון כחלק ממימוש האסטרטגיה של רפאל לפרישת מרכזי פיתוח ברחבי הארץ זאת על מנת לאפשר לחברה להגדיל את גיוס העובדים מתחומי ההנדסה והמדעים, המעוניינים להשתלב בעשיית החברה מבלי לשנות את מקום מגוריהם הנוכחי. מרכזים דומים הוקמו בשנים האחרונות גם בערים תל אביב ובאר שבע.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה