ח"כ שאמה: "אעשה ככל יכולתי לרתום את הממשלה והמגזר העסקי לטובת העיר"



בפגישה אמש (ד') בין מנהל הפיתוח העסקי בעירייה אבי סלמן, לבין יו"ר וועדת הכלכלה ח"כ כרמל שאמה-הכהן, דנו השניים במצבה הכלכלי והעסקי של העיר הטעון שיפור – והצבתו כמשימה לאומית

 את פגישתם של השניים במסעדת "צ'לו" בעיר, יזם אבי סלמן (בתמונה), הממונה על התחום של הפיתוח העסקי בעיריית ירושלים, מחלקה אשר הוקמה באגף לקידום עסקים מתוך החזון לפיתוח כלכלי של העיר וזאת תוך אימוץ גישת "לקוח" - כלפי מקבלי השירות מהעירייה. אחת  מהמטרות העיקריות של האגף, היא טיפוח העסקים הקטנים והבינוניים בעיר כמנוף לצמיחה עירונית, תוך פיתוח סביבה עסקית תומכת וחיובית ליזמים המקומיים לצד הגדלת ההשקעות הפרטיות בעיר. 

בתמיכתו של ראש העיר ניר ברקת שהנושא הכלכלי קרוב לליבו, סלמן הצעיר מקיים בתקופה האחרונה שורה של פגישות עם בכירים במגזר הכלכלי והפוליטי, בניסיון לרתום אותם למען פעילות לטובת העיר ירושלים.
בפגישתם דנו השניים בהעלאת הנושא של המצב הכלכלי של העיר – על סדר יומה של הממשלה ושל הכנסת, ושיתוף פעולה הדוק בין הממשלה לעירייה, תוך גיוסם של גופים עסקיים משמעותיים במשק – למען שיפור מצבה הכלכלי והעסקי של העיר.
ח"כ שאמה הביע הזדהות גדולה עם הנושא והבטיח כי יעשה ככל שביכולתו ובתפקידו – על מנת לרתום את הממשלה והמגזר הפרטי למען ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה