מחאת האוהלים מגיעה לכנסת



לאחר שמאות צעירים בתל אביב הקימו בשבוע שעבר "שדרת אוהלים" במחאה על מחירי הדיור, הבוקר המחאה הגיעה גם לירושלים, כאשר קבוצת צעירים הגיעו להפגין עם שקי שינה אל מול משכן הכנסת

 "אנחנו הצטרפנו למחאה בירושלים, והחל ממחר נקים בגן סאקר ובכיכר צה"ל מאהלי מחאה, ואני מזמין את כולם להצטרף", כך אומר הבוקר יושב ראש אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית, איתי גוטלר.
גוטלר, אשר יחד עם מספר חברים מאגודת הסטודנטים של האוניברסיטה, הגיע משעות הבוקר אל הכניסה אל משכן הכנסת, יחד עם שקי שינה ואוהלים שנפרשו על הכביש, המחאה היא על מחירי הדיור בישראל , ובירושלים בפרט: "גם בשכונות הקצה של העיר, דוגמת גילה, קריית יובל, קריית מנחם ותלפיות, מחירי הדיור מרקיעים שחקים, ואני מזמין את כולם להגיע לשם לראות ולהבין בעצמו - עד כמה ידם של הצעירים בעיר אינה  משגת דירה גם בשכונות האלה", כך לדברי גוטלר.

את המחאה יזמה בתל אביב לפני כשבוע דפני ליף (25) , שנאלצה לפנות את דירתה במרכז תל אביב והתקשתה למצוא חלופה במחיר סביר. היא פתחה אירוע ברשת החברתית פייסבוק וקראה לגולשים להצטרף אליה ולהקים אוהל בכיכר הבימה. ליף סיפרה כי עשתה זאת מתוך ייאוש ולא במטרה להוביל מאות לצאת לרחוב.
היום עתידה ועדת הכלכלה של הכנסת לדון במצוקת הדיור - ולבחון הצעות לדיור בר השגה ודרכים להוזלת שכר הדירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה