יו"ר ועד ההורים העירוני: לעשרות תלמידים עדיין אין בית ספר



רגע לפני פתיחת שנת הלימודים,יו"ר ועד ההורים העירוני אתי בנימין מספרת על ההכנות, על התלמידים שעדיין לא משובצים ותוקפת את העירייה ש"לא מפרידה בין עיקר לטפל"

"יש הרבה דברים שעדיין לא מסודרים אבל אנחנו מטפלים בהן" אומרת יו"ר ועד ההורים העירוני אתי בנימין, שלושה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים, "לא צריך למשוך את זה עד הרגע האחרון".
               

בראיון לשלום אורן בתכנית "בדרך הביתה" ברדיו ירושלים אמרה בנימין כי "אחד העקרונות שלנו זה לא להשבית את מערכת החינוך ולא להשתמש בילדים, גם אם יש חילוקי דעות. אנחנו נותנים יד להשבתה רק במקרה של סכנת חיים לילדים - כשיש מפגעים בבתי הספר".
            
יש תלמידים שעדיין לא שובצו לבתי ספר?
"כן, בעיקר תלמידים חלשים שבתי הספר פשוט זרקו אותם כי הם חלשים וזה בשם רייטינג הבגרויות בתי הספר. מדובר בכמה עשרות תלמידים נכון לרגע זה, זה מספר שאפשר להתגבר עליו אבל יומיים לפני פתיחת שנת הלימודים - זה פשוט נורא, זה פוגע בתדמית של הילד ובביטחון שלו".
                     
נפתר הסכסוך שלך עם ראש העיר ניר ברקת?
"אנחנו עדיין יושבים במשרדים שלנו, שהעירייה רצתה לפנות. הסכסוך עם ראש העירייה מבחינתי לא היה קיים -  הייתה מחלוקת אבל אני לא רואה בזה סכסוך. בנושא המבנה העירייה דרשה לפנות אותנו לא בגלל שהיא לא רוצה לשתף פעולה עם הארגון, אלא בגלל מי שעומדת בראש הארגון והנושא הזה יהיה בבית המשפט בספטמבר".
"חבל מאוד שהעירייה לא מפרידה בין העיקר לטפל, יש פה ארגון שנבחר כמו שראש העירייה נבחר בידי התושבים", סיכמה בנימין "אמשיך לדאוג ולהיאבק למען הילדים, זה חשוב יותר מכל עניין אחר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה