האם חיילים משוחררים יזכו לשנת לימודים חינם בירושלים כבר השנה?



מנכ"ל מינהלת השירות האזרחי לאומי שר שלום ג'רבי פנה לסגנית השר גילה גמליאל וביקש להכליל כבר השנה את ירושלים בחוק לשנת לימודים ראשונה חינם בפריפריה למסיימי שירות

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי לאומי, שר שלום ג'רבי פנה לסגנית השר לענייני צעירים גילה גמליאל במטרה להחיל את חוק ההטבות המגיעות לסטודנטים בוגרי צבא ושירות לאומי גם על הסטודנטים שיחלו את לימודיהם בירושלים בשנת הלימודים הנוכחית.
                               

בירושלים פועלים מאות ממתנדבי השירות האזרחי – לאומי ולאחרונה פנו למנהלת השירות האזרחי לאומי מתנדבים ומסיימי שירות אזרחי – לאומי בשאלה האם הכללת ירושלים בחוק למתן ההטבות לסטודנטים באזורי הסיוע יחול כבר על שנת הלימודים הקרובה. רבים מהפונים נרשמו כבר ללימודים בעיר בשנה הקרובה. בעקבות כך, פנה מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי – לאומי, שר שלום ג'רבי לסגנית השר לענייני צעירים במשרד רוה"מ גילה גמליאל אשר יזמה את החוק בבקשה לזרז את הכללת ירושלים באזורי הסיוע המוכרים. בנוסף ביקש ג'רבי כי במידה והחוק להכללת ירושלים יכנס לתוקפו לאחר תחילת שנת הלימודים, הסטודנטים שהחלו את לימודיהם בשנה זו לא יפגעו ויזכו אף הם רטרואקטיבית בהטבות.
                                                 
במכתבו משבח ג'רבי את סגנית השר גמליאל על יוזמת החוק למתן ההטבות לבוגרי צבא ושירות אזרחי – לאומי ומדגיש כי חוק זה תורם לפיתוח הפריפריה ואזורי הסיוע ומעודד את השירות הצבאי והאזרחי – לאומי. בהמשך כותב ג'רבי: "אני פונה אלייך על מנת להציע כל עזרה שתידרש במטרה להביא לתיקון החוק בקרוב, וכן מבקש כי אם החוק יכנס לתוקפו לאחר תחילת שנת הלימודים, הוא יוחל רטרואקטיבית גם על הלומדים בשנת הלימודים הנוכחית בירושלים. תהא זו תודתנו הצנועה על התנדבותם המסורה של הצעירים".  
                               
לדברי ג'רבי: "בני ובנות השירות האזרחי - לאומי עושים עבודת קודש ותורמים רבות לחברה בישראל. בעקבות פנייתם של מתנדבים רבים אשר עתידים ללמוד בירושלים בשאלה האם יזכו למתן ההטבות לקחתי על עצמי לבדוק את הנושא ולסייע להם ככל הניתן".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה