ח"כ מירי רגב נפגשה עם ארגון הקבלנים הירושלמי



חברת הכנסת מירי רגב המשמשת כראש השדולה לדיור בכנסת נפגשה אתמול (ב') עם ראשי ארגון הקבלנים בעיר לדיון על מצב הבנייה בארץ בכלל ובירושלים בפרט

יו"ר השדולה לדיור בכנסת ח"כ מירי רגב (הליכוד) נפגשה אמש (ב') עם ראשי ארגון הקבלנים בירושלים לדיון ארוך בנושא בנייה והצגת בעיות קבלני ירושלים בפניה. 
                             

ח"כ רגב אמרה בפגישה כי "הבנייה בארץ היום היא הציונות האמיתית וצריך להפסיק לספסר עם הקרקע. צריך לשווק קרקעות לבנייה במחירים סבירים שיאפשרו לזוגות צעירים לבנות בית ומשפחה בישראל .ישנה הזדמנות לממשלת ישראל לתת מענה אמיתי לזוגות הצעירים חסרי הדיור". 
                                       
יו"ר הארגון שמוליק לוי העלה בפני ח"כ רגב את הנושאים הכאובים לקבלנים בישראל בכלל ולקבלני ירושלים בפרט, הציע פתרונות להפשרת קרקעות בירושלים כולל הזירוז והתיקונים בתמ"א 38, פינוי בינוי והעלאה מחדש של תכנית ספדי, מחסום נוסף חשוב שעליו צריך להתגבר הינו קיצור ההליכים בקבלת היתרים  ואישורים לבנייה וכמו כן את המחסור הכאוב של עובדים בענף הבנייה אשר גורם לעיכוב והארכת משך ביצוע עבודות הבנייה.
             
לוי אמר כי "ככל שיותר חברי כנסת יפעלו לזירוז וביצוע תהליך הפשרת הקרקעות ואישורי הבנייה כך יוכלו הקבלנים לשפר את מצב הדיור והכלכלה בישראל". 
                                        
לדברי ח"כ רגב הממשלה חייבת להסיר מיידית את החסמים הבירוקרטים בכל הקשור להליכי הבנייה והתכנון, לתת מענה מיידי למציאת פתרון דיור ע"י שיווק קרקעות מסיבי במחיר זול ולאפשר גיוס כוח אדם מתאים שיאפשר לקבלנים לבצע את מלאכתם דווקא ובעיקר בימים של מחסור. ח"כ רגב נענתה לבקשתו של יו"ר ארגון הקבלנים שמוליק לוי באשר לייצוג של בעיית הקבלנים בירושלים והסביבה, והבטיחה להעלות את הסוגיות המרכזיות בנושא הבנייה בכנסת ובוועדותיה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה