יחימוביץ' כבשה את ירושלים



בתום ספירת כלל הקלפיות, נמצא כי שלי יחימוביץ (32%) ועמיר פרץ (31%), הם אלה שיתמודדו בסיבוב השני (בשבוע הבא) על ראשות מפלגת העבודה. כעת מחכים לראות כיצד ינהגו יצחק הרצוג (25%) ועמרם מצנע (11%) ולאיזו מועמד יעבירו את תמיכתם

לאחר שנספרו קולותיהם של 43,391 מצביעים, המהווים כ-65% ממתפקדי העבודה, נמצא אף אחד מן המתמודדים לא הצליח לגרוף 40% מקולות הבוחרים, וכי שני המתמודדים אשר העפילו לסיבוב הצבעות נוסף בשבוע הבא, הם שלי יחימוביץ עם 32% מהקולות, יחד עם עמיר פרץ, אשר זכה ל31% מהקולות.
 
יחימוביץ' כבשה את ירושלים 

מתוצאות הקלפיות במחוז ירושלים עולה כי שלי יחימוביץ' זכתה לניצחון גורף עם 950 קולות, אחריה הגיע יצחק הרצוג עם 499 קולות. שלישי סיים עמיר פרץ עם 339 קולות, ובמקום האחרון עומד עמרם מצנע, עם 284 קולות. אלו הן התוצאות המשוקללות של כלל הקלפיות בירושלים ובבית שמש, המרכיבות יחד את מחוז ירושלים של המפלגה.

אחוז ההצבעה הגבוה ביותר היה במחוז המושבים (78.8%). במחוז הדרום הצביעו 70% מן המתפקדים הרשומים, במחוז חיפה 69.4%, במחוזות דן ושרון 69% מן המתפקדים מימשו את זכותם, במחוז תל אביב הצביעו 66% ובמחוז ירושלים הצביעו 63.5% מן המתפקדים הרשומים.
 

עם היוודע התוצאות, מיהרו השנים לקרוא למתמודדים האחרים (יצחק הרצוג עם 25% ועמרם מצנע עם 11% מהקולות) להעביר את תמיכתם אליהם, אם כי אין ביטחון שאכן בוחריהם אכן ינהגו לפי הצהרת תמיכה במועמד כזה או אחר.
 
יחימוביץ', שהצטרפה למפלגת העבודה בעקבות הזמנתו של עמיר פרץ ומאז הפכו ליריבים, אמרה מוקדם יותר הבוקר על יריבה להתמודדות על ראשות המפלגה: "עזבתי את עולם התקשורת והצטרפתי למפלגת העבודה בעקבות עמיר פרץ, כי האמנתי שתחת הנהגתו מפלגת העבודה תקדם סדר יום הרבה יותר סוציאליסטי וחברתי במדינה. לאכזבתי, עמיר פרץ הביא לתוצאה הפוכה לגמרי, כאשר בחר להתעקש על תיק הביטחון (בממשלת אולמרט, י.ח), במקום לקחת את תיק האוצר ולקדם את האג'נדה החברתית שבשמה הצטרפתי למפלגה".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה