המשטרה פינתה את הפולשים לבניין ברחוב שטרן - 4 עוכבו לחקירה. צפו בתמונות מהפינוי



כוחות משטרה גדולים הגיעו הבוקר אל הבניים ברחוב שטרן 61 שבשכונת קרית יובל ופינו את הפולשים לבניין השייך לאוניברסיטה העברית. 4 פולשים נעצרו ע"י המשטרה. צפו בתמונות בלעדיות מהפינוי שהסתיים

ה"פולשים" מחוץ לבניין ברחוב שטרן 61, הבוקר
כוחות משטרה גדולים, בליווי נציגי האוניברסיטה העברית ( בעלת הנכס) ועובדי מחלקת הרווחה, פינו לפני שעה קלה את המשפחות אשר התבצרו בשבועיים האחרונים, בבניין המיועד לשמש כמעונות סטודנטים אשר שייך לאוניברסיטה העברית, ואינו מאוכלס מזה מספר שנים, בטענה כי הוא טעון שיפוץ ותיקון של מפגעים בטיחותיים.
 

השוטרים, אשר הגיעו ללא התרעה ובכוחות גדולים, פינו את הדיירים הפולשים אל מחוץ לבניין, הרחיקו אותם אל מחוץ לגדרות המשטרה אשר חסמו את הכביש לתנועת כלי רכב ואנשים שאינם מורשים.
בנוסף לשוטרים ולנציגי האונברסיטה (בעלת הנכס), הגיעו עובדי מחלקת הרווחה בעירייה, יחד עם חברת הובלה פרטית, אשר פינתה את חפציהם של הדיירים אל משאיות הובלה שהמתינו בחוץ.

בשעת הפינוי, מרבית הילדים שהו במסגרות החינוך השונות ולכן לא נכחו במקום. הפינוי עצמו עבר ללא התנגדות אלימה, אולם מספר מהדיירים עוכבו לחקירה במשטרה, לאחר שנטען נגדם כי הם הפריעו למהלך עבודתם של השוטרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה