קדימה להר הזיתים



באירוע בהר הזיתים לחברי הכנסת של סיעת קדימה ביוזמת תנועת צעירים למען ירושלים אמר ח"כ רוברט טיבייב כי "אנחנו נדאג שמקום זה יהיה חלק מבירת ישראל, לא משנה תחת איזה הסכם"

תנועת "צעירים למען ירושלים" קיימה אמש (ג') ארוע גדול בהר הזיתים בירושלים לתנועת "קדימה".
                                                                                                                    

הארוע שבו השתתפו יותר 100 פעילי התנועה, התקיים במבנה ה"החושן" בהר הזיתים, הצופה על הר הבית. בארוע דיבר ח"כ יואל חסון: "הסיבה שנתניהו לא הגיב על הרקטות על הדרום היא מכיוון שאין לו גיבוי בינלאומי אפילו כדי להרים גדוד. אני חושש מהיום שלאחר ההכרזה, זה לא היה אמור לקרות לולי החידלון של נתניהו. בין ג'ורג' בוש לאולמרט היתה אינטימיות ולכן מרחב התמרון של אולמרט היה גדול ועצמאי, ולצערנו  לא כך המצב בין ביבי לאובאמה". עוד הוסיף ח"כ חסון "קדימה לא עלתה על גל המחאה נגד ראש הממשלה כדי שנתניהו לא יחפש תרוצים מתחת לאדמה מדוע המחאה פוליטית ולא אמיתית".
                                 
ח"כ רוברט טיבייב: "אנחנו נדאג ש'חושן' תהיה חלק מבירת ישראל, לא משנה תחת איזה הסכם". הילה זיסברג, מתנועת "צעירים למען ירושלים" ברכה את הבאים לארוע ואמרה "ירושלים הקדומה היא הלב הפועם של ירושלים, וחייבים כמובן לדאוג שתהיה חלק מישראל בכל הסכם שהוא. אני מברכת את חברי קדימה על נוכחותם בערב חשוב זה. אנחנו פועלים כבר חודשים ארוכים על מנת להפוך את ירושלים לעיר תוססת, עיר שתחזיר אליה את הדור הצעיר. אני קוראת מכאן לראש הממשלה נתניהו לשים את ירושלים בראש סדר העדיפיויות שלו ולקדם בניה בעיר. על העיר להיות אבן שואבת לדור הבא שהם העתיד של המדינה ולצערי הם הולכים ומתייאשים מירושלים. אין מקום מתאים מתצפית מרהיבה זו כדי לאחל ולקוות שתהיה לנו שנה טובה ושקטה".
                  
הנוכחים הרימו כוסית לקראת השנה החדשה בתום הארוע. לפני הארוע התקיים סיור של קדימה במנהרות הכותל ובתצפית בהר הצופים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה