זוג שמיהר לחדר הלידה בכיפור הותקף במארב של מיידי אבנים



תושב היישוב 'פני קדם' אשר מיהר בליל כיפור עם רעייתו הכורעת ללדת אל בית החולים, הותקף פעמיים וניצל מניסיון לינץ', לאחר שבשני מקומות נקלע למארב מתוכנן של מיידי אבנים. הנהג האיץ נסיעתו וחרף פגיעות לרכב, הגיע בשלום אל בית החולים, שם נולד לבני הזוג הנרגש בן זכר. המשטרה פתחה בחקירה

 אירוע חמור של יידוי אבנים בליל כיפור לעבר כלי רכב ישראלי, כמעט שהסתיים באסון גדול.
אריאל גולדמן, תושב היישוב 'פני קדם', מיהר בליל כיפור עם רעייתו איילת אשר כרעה ללדת, אל בית החולים הדסה עין כרם בעיר. 

סמוך לשעה 2 לפנות בוקר, מעט לאחר שעבר את מחסום הר חומה, הבחין אריאל בסמוך לכיכר במקום, במחסום אבנים על הכביש והחל מאט את נסיעתו. בו ברגע, זינקו לעבר הרכב קבוצה של צעירים ערבים אשר יידו אל הרכב אבנים וניסו לעצרו. אריאל לא איבד עשתונותיו והאיץ את נסיעתו, חרף מטר האבנים שפגע ברכב וסדק כליל את השמשה הקדמית.

בהמשך העלייה אל כיוון תלפיות, נתקלו הזוג שוב במטר אבנים ובניסיונות להציב מחסומים מאולתרים על הכביש שהונחו על ידי מיידי האבנים.
 
ברמזור בכניסה לתלפיות, הבחין אריאל בשוטרת ומיהר לדווח לה על שאירע. לטענתו, השוטרת הפגינה אדישות מופגנת לטענותיו, והבטיחה לו כי "תעביר את הדיווח הלאה".
 
משם מיהרו בני הזוג אל חדר היולדות בבית החולים 'הדסה עין כרם', שם נולד לבני הזוג הנרגשים בן זכר, והלילה המסעיר נגמר בסוף טוב.
 
ממשטרת ירושלים נמסר כי בעקבות תלונת הנהג, נפתחו סריקות על ידי לוחמי מג"ב וכוחות משטרה אחר קבוצות המיידים, אך אלה הספיקו להימלט מבעוד מועד. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע ומקווים להגיע אל החשודים במעשה.




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה