המשטרה נגד הנהלת קניון התחנה המרכזית: "מסכנים חיי אדם"



ענף האבטחה של משטרת המחוז הגיש כתב אישום נגד הנהלת קניון התחנה המרכזית בגין שורה של מחדלים וליקויי אבטחה המסכנים את חיי 70 אלף העוברים ושבים בה מידי יום. בין הליקויים: מאבטחים ללא הכשרה ורישיון נשק, מעברי חירום חסומים ונעולים, היעדר שילוט ועוד

ענף האבטחה של משטרת המחוז הגיש בימים האחרונים כתב אישום בבית המשפט לעניינים מקומיים נגד הנהלת קניון התחנה המרכזית בגין ניהול המקום בניגוד לתנאי רישיון העסק, תוך הפרה בוטה של תנאי המשטרה.

על פי כתב האישום, מדובר בליקויי אבטחה ובטיחות חמורים הגובלים בסיכון חיי אדם. מכתב האישום עולה כי גם לאחר ביקורות ואזהרות חוזרות ונשנות שביצעה המשטרה בקניון, אשר לא זכו להתייחסות של הנהלת הקניון (האחראית הישירה לסידורי האבטחה והבטיחות במקום), עולה כי במקום עובדים מאבטחים שלא עברו הכשרה הולמת לתפקידם, ולמעשה עובדים ללא אישור.

כמו כן, נהלי בטיחות בסיסיים אינם קיימים, ובביקורות נתקלו במעברי חירום חסומים באשפה ופסולת וחלקם אף נעולים, היעדר שילוט חירום ועוד מספר ליקויים.

יש לזכור כי מדובר במקום בו עוברים מידי יום כ-70 אלף איש, ובמיקרה חירום חלילה, הליקויים הללו יכולים להביא לתוצאות הרות אסון.

תגובה של חברת 'נצבא', האחראית על תפעול הקניון תובא לכשתושג. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה