ברקת ממשיך לטפח את מזרח העיר



ראש העיר ושר התחבורה חנכו אתמול (ג') את מסוף הנביאים לתחבורה ציבורית במזרח העיר

תמונות: פלאש 90

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, ושר התחבורה ישראל כץ, חנכו אתמול ( ג') את מסוף הנביאים בטקס חגיגי שהתקיים ברחוב סולטאן סולימאן במזרח העיר. המסוף, שנבנה על ידי חברת הבת העירונית "מוריה", הינו המסוף השלישי והאחרון המשלים את מתחם התחנה המרכזית במזרח העיר.  המסוף צפוי לייעל משמעותית את שירותי התחבורה הציבורית לתושבים.

במסוף שבעה רציפים והוא מוצמד לתחנת הרכבת הקלה. מקווים שמסוף זה יאפשר חיבור נוח ויעיל למערכת התחבורה הציבורית העורקית של ירושלים. עלות הקמתו עמדה על כ-1.7 מיליון שקל, והוא כולל שבעה רציפים, עצים, סככות אוטובוסים מיוחדות, פיתוח נופי, ספסלי ישיבה, תאורה והתקני בטיחות.

דבריו של ראש העיר ברקת בטקס: "אנחנו מחויבים לשדרוג רמת חייהם של תושבי מזרח העיר. הנתונים מראים כי ההשקעה הבלתי פוסקת שלנו בצמצום הפערים במזרח העיר הוכיחה את עצמה". בעניין המסוף ציין ברקת כי הוא "יחבר את קווי התחבורה הציבורית של מזרח העיר לרכבת הקלה ביעלות מרובה. מדובר בסנונית נוספת לשדרוג איכות החיים בעיר ומרכז העיר ירושלים כמכלול תרבותי רב גוני שיהיה נגיש עבור המבקרים והתושבים כאחד". 

שר התחבורה ישראל כץ מסר: "ירושלים מובילה בהפרש גדול מול שאר הערים בארץ בהשקעות בתחבורה הציבורית. עוד הוא ציין כי בימים אלו, לצד פיתוח התחבורה הציבורית, משרדו מקדם מספר פרויקטים תחבורתיים מרכזיים שישדרגו באופן משמעותי את הגישה לבירה, ביניהם שדרוג כביש מס' 1 משער הגיא לירושלים וסלילת כביש 16 שישמש ככניסה נוספת לבירה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה