היום יגיע לשיאו המסע "עליה לרגל בעקבות צדק חברתי שהחל במטולה לפני יותר מחודש. הצעדה המתוכננת תצא בשעה 12:00 מגשר המיתרים לכיוון מרכז העיר

 לאחר למעלה מ-4 שבועות, המסע "עלייה לרגל בעקבות צדק חברתי" מגיע היום לשיאו. אותו מסע שהחל ב – 19 בספטמבר במטולה, מסתיים היום  בצעדה ברחבי העיר ירושלים.

הצעדה תצא בשעה 12:00 מגשר המיתרים לכיוון מרכז העיר. לאותה קבוצה צפונית, יצטרפו אנשים מכל הארץ שכבר אישרו בימים האחרונים את הגעתם. גם המאהל הירושלמי, יעשה קמבק לכבוד המאורע. הצעדה שתחל בכניסה לעיר, תמשיך ברחוב יפו ובשוק, הכוונה היא להשיב את רוח המאבק לאנשים במקום שהכי קרוב פיסית לפוליטיקאים.

יאיר אורן, נציג הקבוצה: "מטרת הצעדה בשבועות האחרונים, היא לשמר את המאבק שהחל פה בקיץ האחרון בדרך ל"צדק חברתי". אנחנו מאמינים שיש עוד הרבה דרישות שלא נענו, ולא בטוח שוועדת טרכטנברג תביא את הישועה. אני שמח שבמקביל יצא לנו לחגוג את חזרתו של גלעד שליט הביתה, אנחנו מאמינים שיש לנו יד בדבר. אני חושב שהמאבק חייב להמשך עד שימצאו הפתרונות המתאימים".

 החבורה שיצאה מהצפון לפני יותר מחודש מנתה בסביבות ה-30 צעירים, ועם הזמן הלכה וגדלה. 300 ק"מ של דרכי עפר, כבישים, צמתים ומדרכות של ערים רבות ברחבי הארץ, היו מנת חלקם של אותם אנשים חדורי מוטיבציה, להמשיך לצעוד אל עבר המטרה הנכספת: להמשיך את המאבק בדרך ל"צדק חברתי".

הקבוצה התארחה בעשרות ישובים שפתחו את הלב ואת ביתם בפני ההולכים. הצעירים נפגשו ושוחחו עם מאות רבות של תלמידי בתי ספר שונים, הפגינו בצמתים ראשיים בגשם ובחום, פגשו אלפי אנשים שהמסע עורר אותם מחדש, ובעיקר נשאו את נס "מהפכה של התודעה" ששרתה באוהל המחאה בראש פינה.

 

צילום: ארכיון פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה