בית פתוח למשפחות השכולות



ביום שמח זה, ראוי לזכור כי ישנן משפחות שכולות שמתמודדות עם כעס, כאב וחוסר אונים. למען אותן משפחות, פתחה הבוקר הקרן "משפחה אחת" בית פתוח שם ניתן לפרוק, להקשיב ולהתעודד

גלעד שליט שב לגבולות ישראל והשמחה רבה, אך אל לנו לשכוח את המשפחות השכולות שאינן מוצאות את מקומן ביום הזה. משפחות שכולות רבות, מוצאות עצמן היום מבולבלות, מצד אחד השמחה על חזרתו של החייל החטוף ומצד שני, הכעס על שחרור מרצחי בני משפחותיהם.

 קרן "משפחה אחת" פותחת היום בית חם עבור אותן משפחות שרוצות לבוא לשמוע ולהשמיע. הבית הפתוח מיועד בכדי לפגוש אנשים הנמצאים באותה הסיטואציה בחיים, לבוא להתעודד ולקבל מעט הכוונה ביום זה.

 משפחה אחת: "ביום הזה. שדמעות של התרגשות מחזרתו של גלעד שליט מתערבבות ביחד עם דמעות של כאב של קושי גדול של כעס של אי צדק של משפחות שיום יום חוות את החלל את הגעגוע והכאב. משפחות שהמחשבה שרוצחי ילדיהם אחיהם והוריהם ישובו לביתם, יחבקו את משפחותיהם ויתקבלו כגיבורים בארצם. בזמן שהורים שכולים ויתומים אהובים  שלנו חיים יום יום עם הגעגוע, החלל, הקרקע אשר נשמטה מתחת לרגליהם. חיים שהתהפכו לעד. ביום הזה עם הדמעות האלו ששוטפות את הפנים נפגש לשתף, לספר, להתמודד, לקבל כוחות לעמוד מול המציאות הקשה והמורכבת. לפגוש עוד משפחות שמבינות את עוצמת הכאב והקושי ופשוט להיות ביחד. לקבל כוחות ממי ששם כדי להקשיב ולחבק".

 בית פתוח: רחוב רחל אימנו 28 קטמון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה