התבררה זהותו של מחוסר ההכרה מהתאונה אמש



אל בית החולים 'הדסה עין כרם' הגיעה היום בצהריים אחייניתו של הנער אשר נפצע אמש קשה בתאונת דרכים בשדרות גולדה מאיר. הנער, מחוסר הכרה ובמצב בינוני לאחר ניתוח ראש, לא נשא עמו פרטים מזהים בשעת התאונה

כמעט יממה מאז נפגע על ידי מונית בשדרות גולדה מאיר, נודעה סוף כל סוף זהותו של הנער אשר נפגע קשה ונמצא בבית החולים 'הדסה עין כרם' מחוסר הכרה. אחייניתו של הנער, העונה לשם "בן ציון", הגיעה היום (ג') אל בית החולים בליווי נציגים מהמשטרה ומ'אחוד הצלה', וזיהתה את הנער.

עוד התברר כי הנער, תושב שכונת רמות בעיר, היה אמור אתמול בערב לנסוע לישון אצל אחותו. משבושש להגיע, הניחו במשפחה כי החליט להישאר לישון בביתו שלו. במהלך היום, כאשר התברר למשפחה כי הנער לא הגיע אל יעדו כמתוכנן ומקומו לא נמצא, ובמקביל נפוצו ברחבי העיר הידיעות על בחור ישיבה צעיר השוכב מחוסר הכרה בלי שנודעה זהותו, מיהרו בני המשפחה ליצור קשר עם המשטרה ובית החולים, והתברר כי אכן מדובר בבן משפחתם.

התאונה אירעה אמש מעט לאחר השעה 18:00 בערב, כאשר בחור הישיבה הצעיר, שגילו מוערך כבן 16-17 שנים, נפגע קשה על ידי מונית בשדרות גולדה מאיר. הנער נחבל בצורה חמורה ואיבד את הכרתו במקום. כונני 'אחוד הצלה' אשר הגיעו ראשונים למקום, העניקו לו טיפול חירום ראשוני והעבירו אותו לאחר מכן אל בית החולים הדסה, שם עבר ניתוח מורכב בראשו, וכעת מאושפז מחוסר הכרה במצב בינוני אך יציב.

בבית החולים ובמשטרת העיר עשו מאמצים רבים על מנת לברר את זהותו של הנער, שכן בזמן התאונה הוא לא נשא עמו כל מסמך או פרט מזהה, פרט לעובדה כי היה לבוש בבגדי בחור ישיבה. גורמים ב'אחוד הצלה' מציינים כי בתקופה זו של החגים ובזמן 'שמחת בית השואבה', בחורים רבים עוזבים את הישיבה ליום יומיים, ולכן לא ממהרים לחפש אחריהם במידה והם לא יוצרים קשר בהקדם.
עוד הועלתה הסברה, כי ייתכן ומדובר בתושב חוץ אשר הגיע לארץ בגפו לצרכי ביקור, ולכן משפחתו או מישהו מטעמו טרם יודע כלל על התאונה שעבר וטרם הבחין בהיעדרו.



מהנהלת 'אחוד הצלה' נמסר: "אנו מודים לכלי התקשורת שהתגייסו לאתר את בני משפחת הבחור, ומאחלים לו רפואה שלמה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה