נעצרה חוליה של תושבי מזרח העיר שיידתה בקבוקי תבערה



נעצרה התארגנות טרור מקומית של תושבי מזרח העיר, החשודה כעומדת מאחורי שורה של יידוי בקבוקי תבערה אל עבר ניידות משטרה, שוטרי מג"ב וישיבת "בית אורות" בשכונת א-טור. את החוליה, המוגדרת כ"התארגנות מקומית" שלא שייכת לאף ארגון טרור, ארגן וניהל קטין בן 17, תושב מזרח העיר

מפלג המיעוטים ביחידה המרכזית בשיתוף השב"כ ובסיוע לוחמי מג"ב עצרו בשבועות האחרונים חוליה המונה 7 חשודים, 3 קטינים ו-4 בגירים, ערבים תושבי מזרח העיר, החשודים כי יידו בתקופה האחרונה בקבוקי תבערה ואבנים בשכונת א-טור לעבר לוחמי מג"ב, ניידות משטרה ואף לעבר ישיבת "בית אורות".

מעצרם הוארך ובימים אלו מוגש נגדם כתב אישום בבימ"ש המחוזי בעיר, על פיו התארגנה החוליה בהנהגתו של קטין בן 17, וייצרה בעצמה בקבוקי תבערה לאחר שרכשו בנזין בתחנות דלק והכניסו אבנים קטנות לתוך בקבוקי התבערה על מנת לגרום לנזק רב יותר עם ההתלקחות.

בעת יידוי האבנים והבקבוקים, כיסו הנאשמים את פניהם וקרעו את חולצתם באופן שיוכלו לזהות אחד את השני בעת הפעילות. החוליה נהגה להציב אבנים גדולות ופחי עשן בוערים כדי ליצור מיסוך עשן ולהפריע לכוחות המשטרה לרדוף אחריהם, כמו כן, הם היו שופכים שמן על הדרך כדי לגרום להחלקתם של כוחות הביטחון הדולקים אחריהם.
 
חברי החוליה הצטיידו בסכינים ארוכות בזמן ביצוע העבירות, לטענתם כדי "להגן על עצמם". כתב האישום מוגש בימים אלה כנגד ההתארגנות המקומית, שלא שייכת לאף ארגון טרור.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה