כתב אישום בגין איומים והסתה לגזענות נגד הצעיר החשוד ב"תג מחיר"



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום כתב אישום כנגד הצעיר בן ה-21 תושב מבשרת, בגין איומים על חייו של מזכ"ל ארגון השמאל "שלום עכשיו", הפצת חומר הסתה נגד ערבים ואיום שווא על הטמנת פצצה. מעצרו הוארך עד יום רביעי הבא

 פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד הצעיר בן ה-21 תושב מבשרת, בגין איומים על חייו של מזכ"ל ארגון השמאל "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר, ובגין ריסוס כתובות "תג מחיר" וכתובות נאצה והסתה נגד ערבים, במספר מקומות בעיר.

על פי כתב האישום, לפני כחודשיים התקשר החשוד אל אופנהיימר ואיים עליו כי "ישים לו כדור בראש". החשוד מואשם כי חזר על איום זה בפעמים נוספות בטלפון ובהודעת ביפר, גם לאחר שאופנהיימר התלונן במשטרה על המעשים.

כעבור חודש, החשוד מואשם כי צילם עשרות עותקים של דפים ועליהם הכתובת "מוות לערבים", אותם תלה בתחנות אוטובוס ובעוד מספר מקומות ציבוריים במבשרת ובירושלים.

בתחילת השבוע שעבר, החשוד מואשם כי צילצל באינטרקום של בניין בו נמצא משרד של ארגון השמאל "שלום עכשיו", והודיע כי "הטמין פצצה במקום", ולאחר מכן נמלט. חבלני המשטרה שהגיעו למקום, פינו את הבניין מיושביו ופתחו בסריקות ברחבי הבניין עד להזמת החשד להמצאותה של פצצה במקום.

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד, ששמו ותמונתו עדיין אסורים בפרסום, עד יום רביעי הבא. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה