ציפי לבני ואריה דרעי למען המחאה החברתית



ביום שני הקרוב, יתקיים כנס באוניברסיטה העברית, של תנועת "התעוררות בירושלים" סביב הנושא: "היום שאחרי" המחאה החברתית. בחלק הראשון ישתתפו בפאנל: הרב אריה דרעי, יושבת ראש האופוזיציה ציפי לבני, דוקטור אבינועם רזניק, סגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית עופר רביב וכתבת ערוץ 2, שרה בק שתנחה את הפאנל

הציבור הישראלי ובראשו הסטודנטים, הוכיחו בקיץ האחרון כי העם מאס במנהיגות ריקה מתוכן, יש רצון לשינוי ופעם ראשונה, יש תחושה של מעורבות. ביום שני הקרוב, נפתח חלק ב', כנס של תנועת "התעוררות בירושלים" בנושא עושים צדק חברתי. בכנס צפויים לקחת חלק: אריה דרעי, ציפי לבני ודוברים נוספים. מטרת הכנס על פי "התעוררות", גיוס סטודנטים למען פעילות חברתית התנדבותית בירושלים.

תומר דרור פעיל ב"התעוררות": "בשנה הקרובה ברצוננו להרחיב את מעגלי המעורבות וההתנדבות של הסטודנט הישראלי. להחזיר את הסטודנט לישראלי שבו, הפעיל, המתנדב, זה שלוקח אחריות על הסביבה שלו ומוביל מציאות אחרת. בתוך כך להוביל לשינוי אמיתי בהנהגת הסטודנטים באוניברסיטה העברית. להשתית הנהגה ייצוגית אשר מאגדת באמת את רוב הסטודנטים באוניברסיטה העברית ומובילה קו ציוני חברתי ערכי ועל-מפלגתי. בכנס ייפרסו בפני הסטודנטים השונים, דרכים שונות למעורבות בתחומי החיים וביניהם: חינוך, רווחה, כלכלה וכמובן ירושלים. אנו רואים בכנס, תחילתו של תהליך ארוך"

את הכנס אומנם מובילים אנשי "התעוררות", אך הוא מבטא את ההתאגדות של ארגונים רבים הפועלים בעיר לשינוי חברתי: בית הלל, רוח חדשה, צעירים במרכז ומדרשת עין פרת. כל אלו מוותרים הפעם על חילוקי הדעות בין הארגונים ופועלים לטובת מטרות ערכיות, שינוי סדרי העדיפות הלאומיים ולקיחת אחריות.

צילום: ארכיון פלאש90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה