המרפסת בקומה שלישית קרסה - השכנים ניצלו בנס



מרפסת בקומה שלישית ברחוב "סיירת ירושלמית" בשכונת פסגת זאב מרכז, קרסה אתמול בצהריים וכמעט שפגעה בשלום טואיטו (70), המתגורר בקומת הקרקע בבניין, ששהה באותו זמן בחצר. המשטרה ומהנדסי העירייה יבדקו חשד לרשלנות

תמונות ממקום האירוע: אליהו טואיטו
בשבת הקרובה יברכו במשפחת טואיטו את "ברכת הגומל" בבית הכנסת.
אסון כבד נמנע אתמול בנס, כאשר מרפסת שנבנתה לאחרונה בקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב סיירת ירושלמית מס' 20 בשכונת פסגת זאב מרכז, קרסה אתמול בצהריים היישר אל החצר של משפחת טואיטו, כאשר אבי המשפחה, שלום, עובר שם רק שניות ספורות לפני ההתמוטטות, וצפה בקריסת המרפסת אל מול עיניו ההמומות.

ביום שני השבוע, אריח שיש שנפל מקומה עשירית בבניין ברחוב יפו, פגע בראשה של צעירה בת 24 ופצע אותה באורח קשה. הפעם למרבה המזל, האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש, ואין ספק כי מדובר בנס גדול.  
 

בנו של שלום, אליהו, מספר: "אבא שלי הלך למחסן שנמצא בגינה, ופתאום הוא רואה אל מול עיניו את המרפסת, שרק יום לפני כן הסירו את הפיגומים ממנה, קורסת ברעש גדול ושברי ברזלים ובטון פזורים על כל החצר. בהתחלה הוא חשב כי מדובר ברעידת אדמה או בטיל שפגע בבניין, והוא היה מאוד מאוד מבוהל. ההורים שלי הם אנשים מבוגרים בני 70+ ודבר שכזה הפחיד אותם עד מאוד".
 

 תושבים רבים בשכונה מיהרו למקום לברר מה קרה ולהגיש עזרה לבני הזוג, שלמרבה המזל לא נפגעו. אליהו מספר שהגיעו מהמשטרה לתשאל את הקבלן ואת המהנדס המבצעים את העבודות, וגם מספר מהנדסים מהעירייה. עם הוריו, מספר אליהו, אף אחד לא טרח לדבר: "ההורים שלי עדיין בהלם מהמקרה, וכל שברי המרפסת עדיין לא פונו מהחצר. הגשנו תלונה במשטרה שתחקור את הרשלנות הזאת. רק לפני יומיים התרחש אסון בעיר הזאת, הפעם זה נגמר בנס גדול, אבל הרשלנות הקיימת כאן זועקת לשמיים".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה