״תג מחיר״ OUT ״תג מאיר״ IN



הקרן החדשה לישראל מציגה את תשובתה ״לתג מחיר״
אמש התקבצו למעלה מ-400 אנשים בכיכר צרפת בקריאה להפסקת מה שנקרה ״תג מחיר״, בטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה בכיכר דובר על הצורך בהתדיינות ועל חשיבות הפסקת פעולות אלו משני הצדדים. בין המשתתפים היו ח״כ אילן גילאון (מרץ) הרב יואל בן נון ופעילת השמאל שביתה נפגע מפעילות ״תג מחיר״ חגית עופרן

הכירו את התג החדש ״תג מאיר״ שמו, בימי החנוכה במעמד טקס הדלקת נרות החג תערוך ״הקרן החדשה לישראל״ פעילות הקוראת להדרת הטרור כנגד אנשים וכנגד בתי תפילה. רבנים, חילוניים, אנשי שלום עכשיו, חברי כנסת, ופעילי ימין מתונים יתקבצו מידי ערב במקומות שנערך בהם פעולות ״תג מחיר״ אמש (שלישי) כאמור, התקבצו למעלה מארבע מאות אנשים סמוך לכיכר צרפת במרכז העיר והדליקו יחד את נר ראשון של חג החנוכה, הפעילות באזור זה באה כתגובה על ניסיון שריפת המסגד מהשבוע שעבר במרכז העיר וכתובות הנאצה שנכתבו עליו, וגם כתגובה על ציורי צלבי הקרס וכתובות ״מחבלת״ סמוך לביתה של פעילת ״שלום עכשיו״ חגית עופרן.

עופרן, שגם נאמה בטקס אמרה: ״כשעשו לפלסטינים תג מחיר שתקנו, כשעשו לפעילי שמאל גם שתקנו ומה קיבלנו? בלוק על ראשו קצין בצה״ל״ גם הרב יואל בן נון ממייסדי ישיבת ״הר עציון״ ומגדולי הציונות הדתית השתתף בטקס והעביר מסר ברור כי ישנו צורך ליצור בית משותף לכולם שבו יהיה מותר להיתווכח אך בנעימות ״טרור הוא לא דרך לדיון״ בימים הקרובים צפויים הטקסים הללו להימשך גם בכפרים ערבים דוגמת הכפר ״טובה זנגריה״ בצפון שבו הוצת מסגד כליל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה