שנה הלכה שנה באה



שנת 2011 הייתה ללא צל של ספק, שנה רוויה באירועים משמחים יותר ומשמחים גם פחות. האתר פנה למספר אנשי מפתח בבירה, שיסכמו את השנה החולפת ויתנו תחזית לשנה הבאה

בר פלד – דוברת תנועת "רוח חדשה":

סיכום שנה: השנה הזאת התחילה בצפון איטליה, בסמסטר מדהים בחו"ל במסגרת לימודי משפטים באוניברסיטה העברית. יחד עם סופה נגמרים גם הלימודים לתואר ראשון. מפסגות מושלגות חזרתי לקיץ באוהלים. לקיץ שבו למדנו כולנו שמותר לנו לצעוק כשרע ולא צודק, אבל גם למדנו הרבה דברים יפים על הכוח שלנו כחברה.

ציפייה: שנת 2012 היא שנה של התחלות חדשות ברמה האישית. אני מקווה שנזכה לראות את השינוי המהותי בסדר העדיפויות החברתי, שירושלים תמיד תהיה לראש ולא לזנב כיאה לעיר הבירה וששילוב הכוחות הירושלמים החברתיים יימשך וימשיך לקדם אג'נדה פלורליסטית וצעירה בירושלים ובארץ.

 

זיו בצלאל – בעלים של משרד יח"צ

סיכום שנה: השנה תקף אותנו מיתון, ולמרות התחזיות השליליות, ענף היח"צ בירושלים המשיך לפרוח. יחד עם היח"צ, ראינו עסקים רבים משגשגים, הבילויים, המסעדות, התרבות ובכלל.

ציפייה: אני מקווה שבשנת 2012, נראה התחדשות ופריחה של נושא הרווחה והחינוך בעיר.

איחולים:אני מאחל לעצמי משפחתי ולכולם, שנת בריאות אהבה ואושר.

 

דוד ג'יוואגו - מנכ"ל ג'יוואגו ישראל

סיכום שנה: השנה שחלפה הייתה שנה מלאת אירועים, 2 אירועים שחקוקים היטב בראשי הם חזרתו מהשבי של גלעד שליט-רגע מרגש ביותר, וכמובן המחאה החברתית האדירה שהגיעה לכל פינה במדינה והשמיעה את מצוקות העם. ברמה האישית, זאת הייתה שנה טובה מאוד  לחברת הבישום והטיפוח JIVAGO , אני שמח  שרבים וטובים משתמשים במוצרים שלנו עם הניחוחות הייחודיים.

איחולים:  אני מאחל לי ולעם ישראל שהשנה הבאה תהיה טובה יותר ומוצלחת מקודמתה ,שנתאחד ונאהב ונדע רק אושר, ימים יפים ושמחים.

 

הלל פרקש – בעלים של האומן 17

סיכום שנה: ירושלים הפתיעה השנה, הייתה פריחה וגדילה במקומות הבילוי בעיר. בעלי העסקים בעיר, למדו להתאים את מקומות הבילוי לבליין הירושלמי וזה ניכר בשטח. אני מאמין שמבחינה תדמיתית יש לאן לשאוף, אני חושב שלא נעשו מספיק פעולות בשביל לשנות את תדמיתה של העיר. מבחינת הספורט, נעשו דברים יפים, דוגמת המרתון והאליפות הבינלאומית של האופניים.

צפייה: מלבד מסיבות הרחוב של שישי, הייתי מצפה שבשנת 2012 יגדלו מספר מקומות הבילוי והליינים השונים. אני מצפה שבחגים כמו חנוכה פורים וכו' יחגגו פה בענק.

איחולים לשנת 2012: אני מאחל לכולם בריאות, אושר והצלחה, אני מאמין שכל השאר יסתדר כבר מעצמו. אני מקווה לראות בשנה הבאה ירושלמים מחייכים, זה יעשה אותי מאושר.

 

מירב ארג'ואני – בעלת העסק "קסמים של מתוק"

סיכום שנה: שנת 2011 הייתה שנת הגשמת משאלות, פריצה והתוודעות לקהל רחב ומגוון. השנה הגשמתי חלום קטן ועיצוביי התנוססו בגאון במדור "פותחים קבוע" שבעיתון לאישה ובכך זכיתי להכרה ארצית. תצלומי עוגה שעיצבתי עבור אלוף עולם, אלברטו קונטאדור שהוענקה לו על ידי ראש העיר ניר ברקת כיכבו באתרי העולם. את האירוע של השנה, חוויתי יחד עם שאר תושבי המדינה רגעי אושר טהורים כשהילד של כולנו, גלעד שב סוף סוף הביתה, לפני כשנתיים עיצבתי עוגה עם שעון חול עליה ציון יום הולדת בשבי, זו הייתה סגירת מעגל מלאה בסיפוק.

איחולים לשנת 2012: לשנת 2012 הבאה עלינו לטובה, אני מאחלת ליקירי ואהוביי, בראש ובראשונה בריאות טובה ואיתנה, למשפחתי מאחלת שהשנה תעטוף אותנו באהבה וששיפוץ הקן המשפחתי יסתיים בשלום. לעצמי אני מאחלת להמשיך ולפרוח, לשמח עוד ועוד אנשים ובעיקר שאזכה ואעצב 2 עוגות חתונה מיוחדות במיוחד לאחיותיי היפות.

 

אהרון מיכאל – בעלים של גן האירועים קדמא

סיכום שנה: האירוע של השנה הוא ללא ספק, סיפורו של החייל החטוף גלעד שליט ששב לביתו. חזרתו הייתה רגע מרגש, כולם היו מרותקים למסך הטלוויזיה כדי לא לפספס צילום אחד שלו, זה היה אחד הימים השמחים של עם ישראל.

השנה היינו עדים להמון אירועים מדהימים שלא יישכחו עוד המון זמן.

אני מאושר ומסופק מכך שמשפחות רבות, יצאו מרוצות ועם חיוך גדול.

אני מאחל לכל אותם זוגות שהתחתנו אצלנו, אושר והצלחה גדולה בזוגיות, מודה להם על האמון שנתנו בי ובצוות העובדים ומאחל להם שיזכו להקים משפחה מאושרת.

איחולים לשנת 2012: לקראת השנה החדשה אני מאחל לי ולצוות העובדים של "קדמא" שנמשיך לתת 100% מעצמנו, לעבוד עם הלב והנשמה ולגרום ללקוחותינו אושר רב. מאחל לכל עם ישראל היקר, שנה של אושר, בריאות, אור, אהבה גדולה והרבה שמחה בלב.

 

מישל דיין – פרשן ספורט

סיכום שנה: בשנת 2011 הייתה תחושה של התעוררות תרבותית בעיר, אך לא מספיק. אני חש שלא נעשה מספיק בשביל להשאיר בירושלים את הצעירים שמסיימים צבא. מחאת הקיץ חותירה את ירושלים במערומיה, העיר שאמורה להיות חלון הראווה של מדינת ישראל, נמצאת בשפל כלכלי. ירושלים 2011 עיר ענייה, עיר שנשענת על האתרים ההיסטוריים שלה ותו לא. גם בנושא הדרת נשים, אנו מרגישים בכל יום את החרפת התופעה. אין מקום להדרת נשים בעיר או בכל מקום אחר, אני מצפה שבבחירות המוניציפאליות הבאות, אנשים ידברו ולא ישבו בשקט ויבכו אחר כך. תחום הספורט בירושלים, גם כן נחל השנה אכזבה. הפועל קטמון הביאה קצת גאווה לעיר, אך שאר הקבוצות אכזבו. נבחרת השחייה של ירושלים עשתה וממשיכה לעושת כבוד לעיר, זהו המועדון המעוטר ביותר בארץ.

ציפייה: אני מקווה לראות השנה מתקני ספורט בשכונות ולא כל מיני פילים לבנים במרכז העיר. אני מצפה לשנה הרבה יותר פוריה בספורט ומייחל לדרבי ירושלמי. אני רוצה להעביר מסר לתושבי ירושלים: צאו מהאדישות, אחרת יהיה מאוחר מידי.

איחולים לשנת 2012: אני מאחל לנו שנת שלום, שקט וביטחון. שבשנה הקרובה נגשים את משאלותינו, נזכה לבריאות אושר ואהבה.  

 

טל מרום – בעלת משרד יח"צ

סיכום שנה: זו הייתה שנה מרתקת ומלאה פעילויות. סלבריטאים רבים עלו לירושלים ביניהם גם כוכבי הוליווד שהתארחו במלון ענבל. העיר עבדה ללא הפסקה: פסטיבלים ואירועי תרבות נוספים היו מנת חלקנו. האירוע החשוב של השנה, מבצע תרומות השיער לילדים חולי סרטן של עמותת זיכרון מנחם. הירושלמים הוכיחו, שלמען מטרה מקודשת כולם נרתמים, והענות הגדולה ביותר למבצע תרומות השיער הגיעה מהעיר.

איחולים לשנת 2012: לשנה הבאה עלינו לטובה, אני אאחל בריאות לכולם, הרבה אושר והנאה מכל רגע ורגע בחיים. מאחלת לירושלים, להמשיך ולהיות מעצמה תרבותי למען הצעירים ושאר קהלי העיר.

 

יואב יבין – הדובר של תנועת "התעוררות ירושלים"

סיכום שנה: זו הייתה שנה משמעותית ביותר למדינה ולירושלים בפרט. כולנו חשנו בהתעוררות חברתית הקיץ, שגילתה לציבור בעיר כי יש ביכולתו לשנות את התפיסה שלו ושל הפוליטיקאים.

איחולים לשנת 2012: מקווה לראות בשנה הקרובה, יותר ויותר צעירים שיכנסו למערכת הפוליטית וישנו אותה מבפנים. מאחל לכולנו שתהיה שנה של צדק חברתי ומנהיגות טובה יותר.

 

מאיר תורג'מן – יו"ר האופוזיציה

סיכום שנה: בתום שנת 2011 אני בטוח שישנם תושבים רבים המצטערים על בחירתם בראש העיר הנוכחי שהוכיח מעל לכל ספק כי התפקיד גדול עליו בכמה מידות.  העיר הפכה לעיר ענייה, הטינופת חוגגת ברחובות, מערכת החינוך קרסה, תלמידי ירושלים נמצאים במקומות האחרונים והרכבת הקלה היא הלונה פארק החדש של העיר. אמנם יש מחדלים רבים אך העיקר הוא שראש העיר מצטלם יפה.

איחולים לשנת 2012: אני מאחל שהשנה הציבור הירושלמי יתעשת ויבין שצריך להחזיר את העיר לתושבים. אנו צריכים לעשות הכל שנהיה ערבים זה לזה, שהמצוקה תקטן והתלמידים ילכו לבית הספר בראש מורם. מאחל לכל התושים שהשנה נתאחד ונתלכד, וכפי שאמרו חז"ל: "איש את ראהו יעזורו, ולאחיו יאמר: חזק!"

 

גיא כהן – בעלים של אולמי ה-view ומסעדת רוזה

סיכום שנה: לעניות דעתי זו היתה שנה נפלאה, תרבות הבילויים בעיר התפתחה ושודרגה. מקומות חדשים נפתחו וכעת לתושב הירושלמי יש מגוון רחב של אפשרויות בילוי.

איחולים לשנת 2012: מצפה ששנת 2012 תהיה לא פחות תוססת. מאחל לכולם שנת שגשוג, שפע ובעיקר בריאות.

 

חיים אלדר – בעלים של משרד יח"צ

סיכום שנה: השנה האחרונה הייתה עמוסת אירועים, חלקם טובים וחלקם פחות, אני בחרתי מספר רגעים בולטים: אירוע מרגש:  ללא ספק, האירוע של השנה במסגרתו היינו עדים לרגע המרגש עד דמעות, הרגע בו גלעד שליט, החייל החטוף חזר הביתה לאחר 5 שנים וחצי בשבי האויב .                   

המחאה החברתית: מחאה שהתחילה בעקבות מחירי הקוטג׳ ונמשכה למחאת הדיור שבשיאה הוציאה 300,000 מפגינים מהבתים לרחובות. המחאה הגדולה והמרשימה ביותר שידעה המדינה מאז ומעולם, ולאחר הרבה מאוד שנים של מלחמות בפוליטיקה, ראינו סולידריות מצד כל הסיעות והפוליטיקאים שהבינו את זעקת העם. ולקינוח פרופסור שכטמן, זוכה בפרס נובל לכימיה, אדם שהביא הרבה כבוד לארצנו.  לצערנו, גם דברים רבים הם מנת חלקנו: רעידת אדמה בישראל, השנה נשיא המדינה לשעבר, משה קצב מואשם באונס ונכנס ל 7 שנים בכלא. היחסים הקרים עם הידידה הקרובה לשעבר, טורקיה שהגיעו לשפל במסגרתו הוחזר השגריר הטורקי בישראל לאנקרה ונשיא טורקיה תקף את ישראל בכל הזדמנות  שיכל. קבוצת החרדים הפנאטים מבית שמש, שלא בחלה באמצעים על מנת לכפות את דתם ודרכם על כלל התושבים, גם אם זה אומר שצריך לירוק, לקלל ולאיים ילדה בת 7 שלבושה לא היה צנוע לדעתם.     

איחולים לשנת 2012: אני מאחל לכל עם ישראל היקר שנה של פריחה ושמחה, שנה של הצלחה, אור ,תקווה . שהשנה החדשה תבוא עלינו לטובה ונדע ימים של שלום, אהבת חינם, שנדע להתגבר על כל מכשול, שננהג בזהירות בדרכים, נתאחד בדרכינו ולא נהיה יריבים. חשוב מכל שנה של בריאות איתנה ואהבה גדולה, שנדע שנה של ימים יפים, שנפתח ונסיים אותה ברגל ימין. בנימה אישית אני אאחל לי ולשותפיי לעבודה רון ירקוני ואילן אמויאל בהצלחה בעבודתנו.

 

שי עזרא – הבעלים של אולמי אופוריה

סיכום שנה: זו היתה שנה מדהימה. התחתנתי בשנית, פתחתי אולם אירועים וכעת אנו מצפים לילד. ברמה העירונית אני מרגיש שירושלים גדלה, קמו מסעדות טובות ואיכותיות, הירושלמים שידרגו את טעמם וכיום הם דורשים יותר באירועים המשפחתיים.

ציפייה: יותר מכל מצפה להולדת הבן שעתיד לבוא ולאירועים רבים שיחגגו באופוריה.

איחולים לשנת 2012: יותר מכל, אני רוצה שיסתיימו המלחמות ותהיה שמחה גדולה בעיר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה