300 מזגנים נוספים יותקנו בבתי הספר בעיר



וועדת הכספים בעירייה אישרה תוספת תקציב של 4 מיליון ₪ להתקנת 300 מזגנים נוספים בכ- 25 בתי הספר בעיר. התקציב החדש גויס מתקציב פרויקטים שונים בעיר בהם נותרו עודפי תקציב.

תוספת התקציב למיזוג בתי הספר היא הנחיה של ראש העיר ניר ברקת כחלק ממאמצי העירייה למזג את כלל בתי הספר בעיר כאשר הנושא הוצב כיעד בסיסי וחשוב לסיפוק תנאי למידה ראויים.

יש לציין כי בשנתיים האחרונות הושקעו מיליוני שקלים בהתקנת מערכות מיזוג במוסדות החינוך בעיר, כאשר כל גני הילדים הינם ממוזגים ועד סוף שנת תשע"ג מתוכננת השלמת מיזוגם של כמחצית מבתי ספר העל יסודיים. מינהל החינוך יבצע את תכנית התקנת המזגנים, על בסיס מערך שיקולים המתייחס לנתוני מוסדות החינוך ולמבניהם הפיזיים.

ראש העיר ניר ברקת ציין כי "תנאי הלימוד הפיזיים בבתי הספר הינם מרכיב חשוב בהצלחת התלמידים, על כן הנחתי להעביר לכך תקציבים. אנחנו נמשיך מהלך במטרה להשלים את מיזוג כל בתי הספר בעיר ולשפר את תנאי הלמידה לתלמידים"

מנהל מנח"י משה טור-פז הוסיף "אנו פועלים כל העת לשפר את תנאי הלימודים בעיר. מיזוג בתי הספר הינו יעד מרכזי שלנו ואנו פועלים בהתאם. תוספת התקציב שאושרה תאפשר מיזוג של בתי ספר רבים לרווחת וטובות התלמידים".

 צילום: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה