האופנה נכנסת אל בית החולים



סטודנטים בשנקר עיצבו מחדש את חלוקי הרופאים והסטודנטים בביה''ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים

במסגרת שיתוף פעולה יוצא דופן בין ביה''ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה והמחלקה ללימודי חוץ בשנקר, תלמידי קורס סטיילינג בשנקר עיצבו מחדש את חלוקי הרופאים המסורתיים, לקראת כנס הבוגרים של ביה''ס לרפואה לכבוד חגיגות ה-60 לסיום המחזור הראשון.

כחלק מהפעילות המשותפת, קיבלו סטודנטים בקורס סטיילינג במחלקה ללימודי חוץ בשנקר, סקירה מפי נציגי ביה''ס לרפואה אודות תפקידו של חלוק הרופא ומה זקוקים הרופאים לשאת בו כיום.
הסטודנטים נדרשו לתכנן, לבחון ולסגנן מחדש חלוקים עבור הרופאים. בין המטלות שקיבלו הסטודנטים: הכנת חלוקי רופא ייעודיים לרופאים ולרופאות וכן לצרכים המשתנים בין סוגי הרפואה השונים ובהם רפואת ילדים, רפואה אסטטית, סגל לימודי רפואה, מנהלים בכירים ברפואה, רפואת לילה, רפואת חירום, רופאים מנתחים, רופאים במגזרים ייחודיים, רופאים המקבלים קהל ועוד.

פרופ' בנימין דרנגר, יו''ר הועדה המארגנת של הכנס ורופא מרדים בהדסה אמר כי ''אנחנו שמחים להעמיד את חלוק הרופא באור הזרקורים ולהעניק לו את הכבוד הראוי לו''.

מאיה יונה מילשטיין, מרצה ורכזת תכניות הסטיילינג בשנקר לימודי חוץ, מסבירה כי ''תחום הרפואה הינו מצד אחד שמרני בגישתו ומהצד השני נדרש לחדשנות ופריצת דרך, לא ''דיבר'' עד היום כלל עם תחום הסטיילינג ואין ספק שיש הרבה מה לעשות ולהציע לו. לחלוקי הרופא יש חשיבות רבה גם לרופאים וגם למטופלים, וניתן להפיק מהם יותר באמצעות הוספת אביזרים ייעודיים''.

תצוגת האופנה של חלוקי המחר לרופאי ישראל, תתקיים בכנס הבוגרים של ביה''ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה ירושלים, בימים רביעי-חמישי, ה -5- 6 בדצמבר 2012, ותדוגמן על ידי הסטודנטים ב-6 בדצמבר בשעה 14:00, בבנייני האומה בירושלים.
 

בתמונה: החלוקים החדשים של הרופאים תצלום: ביה''ס שנקר .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה