תוכנית חדשה ומהפכנית בעברית : תואר שני ביום לימודים אחד בשכר לימודי אוניברסיטאי



הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית בירושלים. יוצאת בתוכנית חדשה ומהפכנית ומזמינה אתכם להצטרף ללימודי תואר שני במגוון תוכניות ומסלולים ביום לימודים מרוכז אחת לשבוע. בשכר לימוד אונברסיטאי זאת בניגוד לתוכניות מרוכזות ללימוד גבוה

הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית שדורגה לאחרונה בין חמישים הפקולטות למדעי החברה הטובות בעולם וכהמובילה בישראל. קיימה סידרת ראיונות עם סטודנטים ומהלך חשיבה מחודש על התארים המתקדמים. וכתוצאה מכך, החליטהלהציע לימודי תואר שני ביום לימודים בו ירוכזו כל קורסי המ.א. החלטה זו נובעת מההבנה שהסטודנט הישראלי שונה מעמיתו במערב אבל סקרן לא פחות ושואף להתקדם. כך, יוכלו הסטודנטים לשלב לימודי תואר שני לצד עבודה וחיי משפחה.המחלקות בהן יתקיים יום לימודים אחד, הינן – מדע המדינה, יחסים בינלאומיים, כלכלה, תקשורת, מדיניות ציבורית, סטטיסטיקה, גיאוגרפיה, לימודים עירוניים, חקר סכסוכים, לימודי תרבות, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה.

פרופ' ורד ויניצקי-סרוסי, דיקנית הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית, מציינת: "הפקולטהלמדעיהחברהבאוניברסיטההעבריתשמהלהלמטרהלהמשיך ולהוביל באיכות האקדמית ועם זאת לעשות את ההתאמה למסלול חייהם של אלו השואפים לשלב עבודה ולימודים מתקדמים. התוכניות לתואר שני יאפשרו מהלך שהינו ידידותי יותר לאנשים צעירים עובדים בישראל של 2013. אנו חושבים כי ההתעקשות שלנו שצריך לאפשר השכלה גבוהה איכותית וידידותית למשתמש, במחיר השווה כמעט לכל נפש, הוא מחויבות שיש לנו כאוניברסיטה ציבורית. לא יתכן כי רק מי שידו משגת ופונה ללימודים במוסדות פרטיים יוכל ללמוד בתנאים נוחים יותר בהיותו אדם עובד, מפרנס ומגדל משפחה".

 
תמונה: flash 90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה