שר החינוך קיבל את המלצת ארגוני ההורים בנוגע ללוח החופשות לשנת תשע"ד



שר החינוך, הרב שי פירון, קיבל את המלצת נציגי כל הארגונים אשר השתתפו היום בדיון לבחינת לוח החופשות של תלמידי ישראל.

כזכור, השר פירון הנחה בסוף השבוע את מנכ"לית משרדו, גב' דלית שטאובר, לקיים עוד השבוע דיון, בהשתתפות כל הגורמים הרלבנטיים, שמטרתו להתאים ככל שניתן את לוח החופשות של תלמידי ישראל ללוח חופשות ההורים.  

לאחר דיון שהתקיים במשרד החינוך בירושלים, בו העלה כל נציג את הצעתו, הוחלט פה אחד כי חמשת ימי החופשה שנלקחו לקראת תום חופשת הקיץ, יוחזרו באופן הבא במהלך שנת הלימודים תשע"ד:  שלושה ימים בין יום כיפור לחג סוכות (3 ימי גשר שנותרו כמו בשנה הקודמת), יום חופשה בנר הראשון של חג חנוכה (יום רביעי, 27.11.13) ויום חופשה נוסף לאחר חג שבועות (יום שישי, 06.06.14 - גשר לסוף שבוע).

כמו כן, שר החינוך הנחה את מנכ"לית משרדו להקים בשבועות הקרובים ועדה שתדון לעומק בהיבטים הנוספים הכרוכים בלוח החופשות של תלמידי ישראל.

בדיון השתתפו מנכ"לית משרד החינוך, יו"ר ארגון המורים, ס. מזכ"ל הסתדרות המורים, יו"ר הנהגת הורים ארצי, יו"ר איגוד מנהלי מחלקות חינוך בשלטון מקומי, נציג הורים מעמותת התעוררות י-ם, יו"ר ארגון גננות מחנכות, מנכ"ל שדולת הנשים בישראל, יו"ר מחוזית מועצת תלמידים, יו"ר ארגון הורים "עובדים לשינוי", סגן ארגון "הורים עובדים", רכזת פרויקט "אמא", נציגי הדרג המקצועי הבכיר במשרד החינוך.

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה