החמרה בשביתה ב'הדסה'- ועד העובדים חוסם את הכניסה והיציאה מבית החולים



הבוקר (יום ד') השביתה בבית החולים הדסה עלתה מדרגה כאשר ועד העובדים החליט להחריף את המצב ולא לאפשר כניסה ויציאה של הצוות הרפואי מבית החולים.תגובת ההנהלה:"זה צעד אלים"

ועד עובדי בית החולים הדסה הכריז על העיצומים ביום ג' זאת עקב פיטורי עובדים מבית החולים" לטענתם, "בעקבות שורה של צעדים חד-צדדיים מצד ההנהלה, הפוגעים קשות בזכויותיהם ובמעמדם של העובדים".
אמנון ברוכיאן, יו״ר הוועד הכללי של עובדי בתי החולים הדסה מסר כי:״הנהלת המוסד החליטה לאמץ מדיניות קשה ומתלהמת כלפי העובדים בכדי להוציא לפועל תכנית הבראה חד-צדדית. מדובר בפגיעה קשה בציבור עובדי כפיים שעושה בבית החולים עבודת קודש, לילות כימים, כדי להעניק לתושבי ירושלים את הטיפול הרפואי הטוב ביותר" הבוקר (יום ד') החליט ועד העובדים להחריף את השביתה ולחסום את כניסתו ויצאתו של הצוות הרפואי מבית החולים.

הנהלת בית החולים הדסה הודיעה כי "ועד עובדי המשק והמנהלה במסגרת החרפת העיצומים הלא מוצדקים שלו בצע צעד אלים שאינו אחראי ומקובל וחסם את הכבישים בבית החולים. הציבור מתבקש להמנע מלהגיע עם רכבים פרטיים לבית החולים. הגישה ברגל אפשרית. ההנהלה מתנצלת בפני הצבור על חציית הקווים האדומים של הועד ופגיעה חסרת האחריות במטופלי בית החולים. ההנהלה פנתה למשטרת ישראל לפתיחת צירי הגישה לבית החולים".
 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה