מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים התפטר



מוטי חזן המשמש בתפקיד בארבע השנים האחרונות ביקש לסיים את תפקידו. הוא יפרוש בסוף חודש ינואר 2014

מוטי חזן, מכהן בתפקיד מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים בארבע השנים האחרונות. במהלך השנים האחרונות עמד חזן במרכזם של שינויים רבים שעברה הרשות לפיתוח ירושלים, והוביל רבים מהם, בראשם: עבודה משותפת עם משרד ראש הממשלה משרד האוצר ועיריית ירושלים כמו גם משרדי הממשלה השונים, אשר הביאה לפיתוח מואץ בעיר. 
עד לפני כמה חודשים שימש משה ליאון יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים והוא פרש מהתפקיד כשהחליט להתמודד על ראשות העיר.

במסגרת תפקידו קידם חזן בשנים האחרונות פרויקטים, שמטרתם לחזק את כלכלת העיר, להעלות ולשפר את איכות החיים של תושבי העיר, כגון הקמת מתחם תחנת הרכבת הישנה, הקמת בית הנסן למרכז תרבות וניו מדיה, פעילות מיזם הקולנוע והטלוויזיה בירושלים ואחרים.

בנוסף הוביל בשנים האחרונות את פיתוח אזורי התעשייה בעיר, קידום תכנון פרויקטים תשתיתיים בעיר, פיתוח מרכז העיר, פיתוח אגן העיר העתיקה, ניהול תחום התיירות בעיר, קידום אשכול הביו טכנולוגיה בעיר ועוד.

חזן הודיע לראש העיר ולשר בנט על בקשתו לפרוש וציין כי עד להשלמת החפיפה, תמשך עבודת הרשות כסדרה.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת אמר: "אני מודה למוטי חזן על הפעילות רבת השנים בירושלים.  בארבע השנים האחרונות ניהל בהצלחה את הרשות לפיתוח ירושלים ויש לו חלק נכבד  בצמיחתה ופריחתה של ירושלים בשנים האחרונות. אני מודה לו בשם תושבי העיר על שירותו ומאחל לו הצלחה בהמשך".

 

שר הכלכלה נפתלי בנט שהוא גם השר  לענייני ירושלים : "ברצוני להביע את הערכתי העמוקה לתרומתו של מוטי חזן לעיר ירושלים ולפיתוחה, ואני בטוח כי יביא מכשרונו לכל מקום אשר יפנה בהמשך".

 

צילום: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה