כתב אישום נגד תושב ירושלים בחשד כי ניסה "לשכור" ילדות למטרות מין



על פי כתב האישום במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר, נהג הנאשם לגלוש באתרי אינטרנט במטרה לאתר אמהות לילדות בנות תשע עד שתיים עשרה ולהציע להן "להשכיר" לו את בנותיהן על מנת שיבצע בהן עבירות מין, בתמורה לתשלום של אלפי שקלים שיעביר לידי האמהות

פרקליטות מחוז חיפה הגישה ביום שישי האחרון כתב אישום נגד תושב ירושלים, החשוד כי ביצע עבירות סחר בקטינה לשם ביצוע עבירת מין.

במהלך חודש ספטמבר 2013,  במספר הזדמנויות, פנה הנאשם ל א' , תושבת האזור, באמצעות אתר אינטרנט , שאל האם יש לה בת בגילאי 10-12 והציע כי ישלם לה 5,000 ₪ בתמורה למפגש עם הילדה, אשר במהלכו יקיים עם הילדה מגע מיני.

א'  טענה בפניו כי היא אמא לילדה בגיל המתאים, אף שאיננה אם לילדה כלל, זאת עשתה על מנת לקבל מהנאשם פרטים נוספים ולהגיש נגדו תלונה במשטרה.

בהמשך הציע הנאשם ל א'  כי תביא את ילדתה למקום מפגש בו יקיים עם הילדה מגע מיני, ואם הילדה יפה אזי בתמורה לכך ישלם ל- א'  סך של 6000 ₪.

בעקבות תלונתה של א'  ניהלה המשטרה  חקירה סמויה  אשר במסגרתה נרשמו שוטרים באתר בכינויים שונים ובהם הציגו עצמם כנשים, כל זאת על מנת להתחקות אחר מעשיו של הנאשם אשר זהותו לא היתה ידועה למשטרה. במסגרת החקירה הסמויה במספר הזדמנויות ובמשך כחודש לערך, התכתב הנאשם עם שוטר שהציע עצמו באתר בכינוי "ravital", וציין כי מחפש ילדה לקשר ארוטי, בנוסף נוהלו שיחות טלפון בינו לבין שוטרת שהציגה עצמה כ – "ravital".

לאחר מספר ניסיונות לתאם מפגש עם "ravital" והילדה, קבע הנאשם מפגש עם  "ravital"   כי תביא עמה את ילדתה לבית מלון בתל אביב ושאם הילדה תישא חן בעיניו אזי יקיים עמה יחסי מין.

החודש באחד הימים בבוקר התקשר הנאשם למלון קרלטון בתל אביב ושילם תמורתו באמצעות כרטיס אשראי עבור שכירת חדר בין השעות 11:00-18:00.

הנאשם הגיע מביתו בירושלים למלון והביא עימו חפיסת קונדומים, סבון וסך של כ- 6200 ₪ במזומן, באולם הקבלה של המלון נעצר הנאשם ע"י שוטרים שהמתינו במקום .

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 

 

צילום: אילוסטרציה flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה