לראשונה בישראל, יצוין השנה יום המורה בישראל. מטרתו - הוקרה והערכה למורות ולמורים על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לעוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה

בשנת 2013 התאגדה קואליציה רחבה של הארגונים והגופים החינוכיים המובילים במדינת ישראל (ביניהם אור לחינוך), לצד אנשי רוח ונבחרי ציבור, אשר ביחד ביקשו לשים את המורות והמורים במרכז השיח הציבורי ולהודות להם\ן על מסירותם\ן הרבה ועבודתם\ן מלאת המשמעות.
במסגרת אירועי "יום המורה" תשולב פעילות ענפה במדיומים דיגיטליים עם פעילות שטח בערים השונות, בבתי הספר ובתקשורת המסורתית. לכל אזרח ואזרחית ניתנת ביום המורה ההזדמנות להודות למורה משמעותי\ת מהעבר או ההווה באמצעות משלוח מכתב תודה אישי בדוא"ל. בנוסף, המתעניינים\ות בלימודי הוראה והסבת אקדמאים להוראה יוכלו להשאיר פרטים בטופס מקוון ולקבל את כל המידע הרלוונטי אודות המסלולים היעודיים המתאימים להם\ן.

כולנו עוצרים,אומרים תודה ועושים כבוד למורי ומורות ישראל. 
פשוט, לא?
ביום חג זה, שמצויין בישראל בתאריך כ"ג בכסלו, אנחנו- צעירים ומבוגרים כאחד, מורידים את הכובע בפני אותם אנשים שבחרו בהוראה ומחנכים את דורות העתיד.

מטרתו של יום המורה היא להדגיש את החשיבות וההערכה שרוחש הציבור למוריו ומורותיו מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה של כולנו.
גם אתם יכולים לשים את המורות והמורים במרכז השיח הציבורי, להרים טלפון ולהודות להם\ן על המסירות הרבה והעשייה בעלת המשמעות.
גם וועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת מציינת היום את יום המורה בדיון מיוחד שיכלול גם שיח מורים. 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה