תכנית הפעלת הצהרונים המסובסדים- גם בשנתיים הקרובות



במסגרת התכנית זוכים ההורים לצהרונים מוזלים במחיר מסובסד. בנוסף, ניתנות הנחות להורים עובדים והנחות נוספות למשפחות על פי מצבם הסוציו-אקונומי

רפורמת הצהרונים הציבוריים בירושלים היא בשורה משמעותית  למשפחות הצעירות בירושלים. כבר השנה נפתחו מאות צהרונים איכותיים במחיר שווה לכל נפש, הזול במאות שקלים מהמערכות הפרטיות.בנוסף ניתנות הנחות להורים עובדים והנחות נוספות למשפחות על פי מצבן הסוציואקונומי.

כעת הפרויקט של הצהרונים המוזלים יימשך גם בשנתיים הקרובות. 

עלות הצהרונים המסובסדים הינה נמוכה משמעותית מהצהרונים הפרטיים עליהם שילמו ההורים בעבר כ-850 ₪ בממוצע, והיא עומדת על:

395 ₪ לחודש להורים עובדים.

495 ₪ לחודש להורים שאינם עובדים.

315 ₪ לחודש להורים עובדים בעלי כושר השתכרות נמוך.

ראש העיר, ניר ברקת, אמר כי "המשך הפעלת תכנית הצהרונים המסובסדים בירושלים היא הישג משמעותי לטובת משפחות צעירות רבות שחשובות כל כך לעיר. הצלחנו להשיג יעד ארוך טווח בהארכת יום הלימודים במחיר נמוך ופוטנציאל משיכת המשפחות הצעירות לבירה רק יגדל.  אישור המשך התכנית גם בשנתיים הקרובות מעיד על האמון ושיתוף הפעולה של הממשלה עם העירייה, לאור הצלחתה בהפעלת מערך הצהרונים השנה. אני מודה לשרי האוצר, החינוך, הכלכלה והמשפטים ולממשלת ישראל על העבודה המשותפת עם העירייה להמשך הפעלת התכנית גם בשנתיים הקרובות בבירה".

שעות הפעילות בגנים הן: 14:00-16:30. הצהרונים פועלים במשך 10 חודשים וכוללים בתוכם גם פעילות רגילה ב-15 ימי החופשות להורים לאורך השנה, ללא תוספת תשלום.

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה