נערכים למסע ההלוויה



מאות שוטרים ומתנדבים יתפרסו במטרה ללוות את מסע ההלוויה; ליווי הציר מתל השומר עד י-ם, טקס האשכבה במשכן הכנסת, ליווי השיירה אל חוות השקמים ואבטחת הלוויה ולאחר מכן במהלך ימי השבעה, בו צפויים רבים להגיע אל הדרום.

על מנת לאפשר תנועה מכובדת ובטוחה של השיירה מי-ם אל חוות השקמים, ייערכו שינויים עתיים בהסדרי התנועה, כאשר מוקד אגף התנועה יעדכן את משתמשי הדרך באופן שוטף באמצעי התקשורת, לרבות המלצות לשימוש בצירים חלופיים.
 

במשטרת ישראל קוראים לציבור הנהגים לנהוג בסבלנות ולהתעדכן כל העת בדבר השינויים הצפויים בהסדרי התנועה, הן בשל ליווי השיירה המובילה את ארונו של אריאל שרון ז"ל והן בשל ליווי אח"מים הצפויים להגיע ארצה מנתב"ג. 
בנוסף, בשל הצפי לעליית אלפי אנשים לעבור על ארונו של אריאל שרון מחר במשכן הכנסת ושינויים בהסדרי התנועה, ייפתח מחר החל מ -07:30 ועד שעות הערב מרכז מידע שמספרו 1700-553100.
 
כמו כן,  יתבצעו היסעים באוטובוסים מלטרון ומאצטדיון טדי, החל מהשעה 10:30 עד 17:30, על מנת לאפשר לקהל הרחב להגיע לכנסת ולעבור על פני ארונו של אריאל שרון ז"ל. נוכח התנועה הרבה הצפויה לכיוון ירושלים, מומלץ לציבור הנהגים להימנע מלהגיע לעיר ברכבים פרטיים ולהעדיף תחבורה ציבורית.
 
היום (יום א') משעות הבוקר המוקדמות תיאסר תנועת כלי רכב כבד בכביש מספר 1 מזרחה ותנועתם תופנה לכביש 443. 
תמונה: (אילוסטרציה) flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה