העיצומים בהדסה מחריפים

$(function(){setImageBanner('b91f6dfd-ff5f-4543-a8eb-e596eb014a75','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

עובדי המנהל והאחיות הצטרפו לשביתה, כזכור מיום שלישי שבוע שעבר נמצא המרכז הרפואי הדסה במתכונת חירום, כעת לא רק הרופאים שובתים, האחים והאחיות ועובדי המנהל פתחו בשביתה כללית. נשיא המדינה: "שבו 24 שעות מסביב לשעון ומצאו פתרון שימנע סבל מהחולים"

שישה ימים אחרי שהרופאים והרופאות פתחו במאבק על עתידו של המרכז הרפואי הדסה, היום (יום ב') עובדי המנהל והאחים והאחיות הצטרפו לשביתה. אתמול הם הודיעו שאם לא ישולמו משכורות עד השעה חצות הם יפתחו את הבוקר בשביתה כללית. ואכן כך. המרכז הרפואי הדסה נמצא בשביתה כללית וואילו משמעות העיצומים היא עבודה במתכונת חירום, שתכלול רק לידות וטיפולים דחופים ומצילי חיים, מה שאומר שלא יבוצעו שום פרוצדורות. 
ד"ר יעל חורי-חדד, יו"ר ועד רופאי השניים בהדסה, אמרה "אנחנו מחכים לראות מה יהיה בדיון ביתהמשפט היום, ולצערנו המשכורות עדיין לא נכנסו, אנחנו מקווים לאיזשהו פתרון בקרוב".

נשיא המדינה שמעון פרס התייחס הבוקר (יום ב') למשבר החמור הפוקד את בית-החולים "הדסה" במהלך אירוע של עמותת אקים שהתקיים בבית הנשיא, ויצא בקריאה לממשלה ולהנהלת בית-החולים למצוא פתרון מהיר למשבר: "אני קורא לממשלה, להנהלה ולצוות הרפואי למצוא בהקדם פתרון שימנע פגיעה באלפי חולים בירושלים וסביבתה שזכו עד היום לשירות יוצא מן הכלל מבית החולים. אני יודע שהממשלה והרופאים מודעים למהירות שיש לטפל בנושא הזה. היות והייתי גם שר אוצר וגם בתפקידים נוספים אני יודע שבכל הקשור לחולים מוכרחים לעבוד 24 שעות ולא להרפות עד אשר מוצאים פתרון למשבר.  תעשו זאת במהירות האפשרית לחסוך סבל וגם לשמור על ההישגים היפים של בית החולים בין אם יש תקלות או אין תקלות. הדסה הוא מוסד רפואי ממדרגה ראשונה במדינת ישראל".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה