השריפה בעין כרם: רשלנות מטיילים?



מחקירה ראשונית של השריפה שפרצה אמש בעין כרם, עולה חשד על פי ממצאים שנשארו בשטח ע"י מטיילים ופעולות חקירה נוספות שבוצעו בשטח, כי השריפה החלה ככל הנראה בעקבות רשלנות של מטיילים באזור מעיין עין סוף

בעקבות השריפה שפרצה אתמול (יום ד') בשכונת עין כרם בירושלים הוקם צוות חקירה מיוחד, בפיקודו של רע"ן חקירות במחוז ירושלים רשף משה אלעזרי. על פי ממצאים שנשארו בשטח ע"י מטיילים ופעולות חקירה נוספות שבוצעו בשטח,  כי השריפה החלה  ככה"נ בעקבות רשלנות של מטיילים באזור מעיין עין סוף.

עם זאת החקירה נמשכת ובימים הקרובים יגבו עדויות נוספות ויבוצעו פעולות חקירה ובדיקות נוספות. בסיום החקירה המסקנות הסופיות יועברו לידי משטרת ישראל.
כמו בכל התקופה האחרונה ובעקבות החום הכבד והטמפרטורה הקיצונית הצפויים בימים הקרובים, הוחלט בפיקוד כבאות והצלה ירושלים על ביטול חופשות וגיוס כבאים לתגבור ועיבוי תחנות הכיבוי במחוז. השריפה החלה אתמול (יום ד') בשעות אחר הצהריים בשכונת עין כרם בירושלים, סמוך להר הרצל וליד ושם, חמישה בתים נשרפו באורח קשה ועשרה בתים נוספים ניזוקו.

לאחר מאבק של שעות באש בסביבות השעה 19:30 הצליחו לוחמי האש להשיג שליטה על השריפה. במהלך הלילה נשארו כחמישה עשר צוותים שביצעו כיבוי סופי של מאות מוקדי בעירה קטנים במהלך כל הלילה. במהלך האירוע נפגעו שלושה כבאים באורח קל ואחד פונה לטיפול רפואי בביה"ח.
תמונות: באדיבות דוברות כבאות והצלה י-ם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה