רכב של כבאי הוצת בשכונת רמת אשכול



היום (יום ש') צוותי כיבוי נקראו לשריפת רכב ברחוב פארן בשכונת רמת אשכול. לוחמי האש שהגיעו למקום הבחינו כי הרכב החונה סמוך לוואדי הגובל בין שכונת רמת אשכול לשכונת בית חנינא, בוער נזק נגרם לרכב מחקירה ראשונית עולה כי הרכב הוצת במכוון

לוחמי האש השתלטו על השריפה במהירות ומנעו את התפשטותה לחורש ולרכבים סמוכים. מחקירה של מפקד תחנת כבאות והצלה רוממה להב אורן אברהמי עולה כי הרכב הוצת במתכוון בחלקו האחורי. עוד עולה מהחקירה כי על הרכב היו בעת ההצתה דגלי ישראל.

כמו כן לאחר בדיקה התברר כי הרכב אשר הוצת שייך  לחברם של הצוותים, לוחם אש אשר עובד בתחנת הכבאות  שממנה יצאו הצוותים לאירוע ההצתה הנ"ל.
 
רב כבאי אלדר בוקריס לוחם האש שרכבו הוצת: "ביום שישי החניתי את רכבי בשכונת רמת אשכול ונסעתי עם הרכב של אשתי אל בית אמי. היום בשעות אחה"צ התקשרו אליי ממוקד המבצעים של התחנה בה אני עובד וסיפרו לי כי הרכב שלי הוצת. הגעתי בזריזות למקום והבחנתי כי הרכב שרוף ושנגרם לו נזק בלתי הפיך. כמו כן שמתי לב שדגלי ישראל שהיו על הרכב שלי הושלכו על הרצפה ומנסיון רב שיש לי בשריפות מסוג זה אני מאמין שהדגלים נקרעו והושלכו על הרצפה עוד טרם הוצת הרכב. עצוב לי מאוד שבשכונה במרכז העיר ירושלים דברים כאלו יכולים לקרות לאור היום ובאין מפריע. אני בטוח ומשוכנע שכוחות אכיפת החוק יתפסו את המציתים האלה ויימצו איתם את הדין".
מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה ונבדקים כל כיווני החקירה.
תמונות: באדיבות דוברות כבאות והצלה ירושלים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה