רוצחי שלושת הנערים חוסלו



הרוצחים של שלושת הנערים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח נהרגו הלילה (יום ג') מאש כוחות הביטחון בחברון - כך הותר הבוקר לפרסום. ישי פרנקל דודו של נפתלי פרנקל ז"ל בראיון לרדיו ירושלים "אנו מרגישים תחושת הקלה שזה נפתר"

הבוקר (יום ג') הותר לפרסום כי לאחר מבצע מודיעיני מורכב של פעילות משותפת לשב"כ בסיוע ימ"מ וצה"ל בוצע ניסיון למעצר המבוקשים מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה שני תושבי חברון שביצעו את פיגוע החטיפה והרצח של נפתלי פרנקל, גיל עד שער ואייל יפרח. כך נמסר מהשב"כ. במקום פרצו חילופי אש והשניים חוסלו.

כזכור בחודש יוני האחרון נחטפו שלושת הנערים, לאחר כשבועיים נמצאו גופותיהם. לפי הערכה, הנערים נורו זמן קצר לאחר חטיפתם. מבצע " שובו אחים" לאיתור הנערים וחוטפיהם יצא לדרכו זמן קצר לאחר האירוע. כוחות רבים סרקו שטחים סמוכים, הפעילו אמצעים מיוחדים ועצרו עשרות פלסטינים בתקווה לדלות מידע על הפעולה. 

גופות החטופים נמצאו בבור לא עמוק שנחפר על ידי חוטפיהם בוואדי שבין הכפר בית כחיל לחלחול, סמוך לבריכה חקלאית. 

 היום (יום ג') החשבון נסגר כאשר בוצע ניסיון למעצר המבוקשים. במהלכו התפתחו חילופי אש וכתוצאה ממנו נפגעו שני המחבלים.

ישי פרנקל דודו של נפתלי פרנקל ז"ל אמר הבוקר בתכנית רצון חופשי ברדיו ירושלים: "אנחנו מרגישים תחושת הקלה, ושמחים שהעניין הזה נפתר". 

השר אורי אריאל בירך על חיסול רוצחי הנערים: "יידע כל מחבל מתועב כי בן מוות הוא. הצלחתם של כוחות הביטחון לחסל את המחבלים המתועבים היא הצלחה של מדינת ישראל כולה והסרת קללה לקראת השנה החדשה. אני מברך את כוחות הביטחון על החיסול המוצלח ומאחל שתהיה לכולנו, ובפרט למשפחות היקרות שעאר יפרח ופרנקל, שנה יותר מתוקה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה