כתב אישום: קטין בן 14 מואשם בסיכון חיי אדם בעת שיידה אבנים לערב כלי רכב עם נהג ערבי



הנאשם ו- 3 חבריו הקטינים קשרו קשר ליידות אבנים לעבר כלי רכב ובו נהג ערבי, זאת בתגובה לפיגוע הדקירה במהלכו נהרג החייל אלמוג שילוני ז"ל

כזכור, ביום שני השבוע, בשעות הצהריים מחבל ערבי דקר חייל יהודי בשם אלמוג שילוני ז"ל, בתחנת הרכבת "ההגנה" בתל אביב. כעבור מספר שעות הודיעו כלי התקשורת שהחייל מת מפצעיו. סמוך לאחר הפרסום, הנאשם  ו- 3 חבריו הקטינים קשרו קשר ליידות אבנים לעבר כלי רכב ובו נהג ערבי, זאת בשל מותו של החייל על ידי מחבל ערבי.

בשעה 01:00 לערך הגיעו הנאשם והקטינים האחרים  סמוך לתחנת הדלק פז בשכונת קרית מנחם בירושלים, הנאשם ו-3 הקטינים האחרים עמדו על מדרכה במקום.

בשיחה ביניהם אמרו הקטינים: "הם עושים פיגועים בואו נעשה גם להם". אחד הקטינים אמר "וואי הנה ערבי במיניבוס" וגם "הם עושים לנו דברים כאלה, נעשה גם להם".

באותה העת מונית ובה נהג ערבי נסעה במקום סמוך לנאשם ולקטינים האחרים. אחד הקטינים צעק לעבר נהג המונית "מוות לערבים", וזרק לעבר המונית אבן.

 בהמשך עבר רכב מסוג טרנזיט נהוג על ידי נהג ערבי, הנאשם והקטינים האחרים הרימו כל אחד אבנים ורצו לעבר הטרנזיט, אבן שזרק הנאשם לעבר הטרנזיט פגעה בו מאחור.

במעשיו, זרק הנאשם בצוותא עם אחרים אבנים לעבר בני אדם שעל נתיב תחבורה וכלי תחבורה בכוונה לפגוע בנוסע בנתיב תחבורה או כלי תחבורה או לסכן את בטיחותו, בדרך שיש בה כדי לפגוע בשימוש החופשי והבטוח של נתיב התחבורה או כלי התחבורה או בבטיחותו של נוסע כאמור או כדי לסכן את השימוש או הבטיחות האמורים.

 

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה