הובא למנוחות רס"מ זידאן סיף

$(function(){setImageBanner('dd45565d-b904-4b7c-a70a-370f0682e8a4','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

אלפים ליוו את רס"מ זידאן סיף בדרכו האחרונה בבית העלמין בג׳ת יאנוח. בהלוויה לקחו חלק בני משפחת סיף, נשיא המדינה ראובן ריבלין, השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, נכבדי העדה הדרוזית, קצינים, מפקדים, לוחמים ושוטרים

רס"מ זידאן סיף, בן 30 במותו, הותיר אחריו אישה, תינוקת, הורים וחמישה אחים. הוא התגייס בחודש אפריל 2011 למשטרת ישראל ושירת כסייר תנועה במחוז ירושלים. 

רב בית הכנסת משכונת הר נוף בירושלים, הרב יצחק רובין, פנה למשפחתו של רס״מ זידאן ז״ל ואמר  ״באנו להיות אתכם ולבכות אתכם. זידאן גילה אומץ רב, עמד כחומה בצורה והציל בגופו נפשות רבות.  מסירותו ונחישותו יהיו לסמל לבני העדה הדרוזית ולעם היהודי״. 

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, ספד לרס״מ סייף ז״ל שעבד כסייר תנועה במחוז ירושלים ״אין אף משטרה בעולם, שבה שוטר תנועה נדרש בשבריר של שניה להפוך ללוחם מיומן כנגד טרור, וכך נהגת. בחרת לשרת בתפקידך כשוטר תנועה, תפקיד מציל חיים וגם ברגעייך האחרונים הצלת חיים של אזרחים וחברים ליחידה, ללא שמץ של היסוס, תוך הקרבה עצמית, חירוף נפש ואומץ לב הראויים לכל שבח״.

מפקד המחוז פנה למשפחתו של רס״מ סייף ז״ל והבטיח את תמיכת וסיוע מחוז ירושלים ״משטרת ירושלים תמשיך לראות בכם חלק בלתי נפרד ממשפחתנו. האבל שלכם הוא היגון והצער שלנו״.

עוד הוסיף, ״אתם משתייכים לעדה הדרוזית המתאפיינת באומץ לב ובהזדהות עמוקה עם ערכים של הקרבה למען ביטחון המדינה. בחירתו של בנכם, רס״מ  זידאן ז״ל, להתגייס לכוחות הביטחון ולבחור בדרך חיים של שליחות ציבורית, היא היישום הלכה למעשה של ערכי העדה״

מפקד המחוז השתתף בצערן של משפחות הרוגי הפיגוע ושלח איחולי החלמה לפצועים.

עוד שיבח מפקד המחוז את השוטרים הרבים על פעילותם השוטפת ״לכל אלפי השוטרים, שמאז ההחמרה הבטחונית פועלים מסביב לשעון, ללא רגע דל, כדי לשמור על בטחון כלל תושבי המדינה אני מצדיע לכם. שתמשיכו במלוא המרץ והתעוזה בה אתם מצטיינים״.  והוסיף ״לכל תושבי המדינה - היו סמוכים ובטוחים שביחד ננצח את הטרור".

התמונות: באדיבות חטיבת דובר המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה