כתובות נאצה נמצאו בבית הספר הדו לשוני בעיר, הצתה במזיד



צוותי כבאות והצלה פעלו הערב (יום ש') בבית הספר הדו לשוני בשכונת פת, במהלך כיבוי השרפה מצאו הצוותים כתובות נאצה במקום: "מוות לערבים", "כהנא צדק", "די להתבוללות", "ואין דו קיום עם סרטן". מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה

במהלך כיבוי שריפה בבית הספר הדול לשוני בעיר, ברחוב אריה בעהם בשכונת פת, מצאו צוותי כבאות והצלה כתובות נאצה על הקירות במבנה. במקום נמצאו הכתובות "כהנא צדק", "מוות לערבים", "אין דו-קיום עם סרטן", "ודי להתבוללות".

בשעה 19:31 התקבלה קריאה בחדר המבצעים של כבאות והצלה ירושלים, על עשן בסמוך למבנה בית הספר הדו לשוני ברחוב אריה בעהם בשכונת פת.  למקום הוזנקו שלושה צוותי כיבוי ומנוף גבהים. הצוותים בפיקודו של רשף משנה גרשון כהן שהגיעו למקום הבחינו כי השריפה בתוך המבנה.  צוותי הכיבוי פרצו למבנה הנעול איתרו את מוקד הבעירה בתוך אחת הכיתות בבית הספר. לוחמי האש החלו בפעולות כיבוי, מניעת התפשטות השריפה לכלל המבנה, ואיוורור המקום מהעשן הכבד שהצטבר בו. כאמור, במהלך הסריקות  התגלו בבית הספר כתובות נאצה. למקום הוזעק באופן מיידי צח"מ חקירת שריפות מכבאות והצלה ירושלים בראשותו של רשף רוני סונינו.  פעולות החקירה מתבצעות בשיתוף עם צוות חקירה ומז"פ של משטרת ישראל.
כמו כן לכיתה שנשרפה נגרם נזק כבד מהשריפה, וכן נזק משני כתוצאה מעשן ופיח נגרם במקומות נוספים במבנה. 
כעת נבחן האם ישנו קשר בין הכתובות לשריפה. 

 

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה. רס"ל אריק אבולוף "אנחנו נמצאים בבית הספר הדו לשוני, בשכונת קטמון בירושלים, הגענו לפה ארבעה צוותי כיבוי בעקבות דיווחים על שריפה בבית הספר. לאחר סריקה נמצא חדר ובו מוקד הבעירה בסיום פעולות הכיבוי נמצאו כתובות גרפיטי על קירות מחוץ לכיתה. כרגע השריפה נמצאת בשליטה, עם צוות חקירה במקום וכוחות משטרה". בבית הספר הדו- לשוני לומדים יחד ערבים ויהודים תחת קמפוס אחד. 

צילום: אריק אבולוף כבאות ירושלים 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה