כתב אישום נוסף: דניאל מעוז מואשם בבידוי ראיות



ביולי 2013 הורשע, דניאל מעוז, ברצח הוריו בביתם בשכונת רמות. הבוקר (יום ד') הוגש נגדו ונגד רוני בן ארבון, כתב אישום; שניהם מואשמים שבעת ששהו יחד במאסר החליטו לבדות ראייה שתביא לזיכויו של דניאל מעוז בתיק הרצח

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד אביעד דוויק, הגישה היום (יום ד') לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד דניאל מעוז בגין בידוי ראיות וכתב אישום נוסף נגד רוני בן ארבון בגין בידוי ראיות ושיבוש מהלכי משפט. השניים מואשמים כי בעת ששהו יחד במעצר החליטו לבדות ראיה אשר תביא לזיכויו של דניאל מעוז בתיק הרצח.

כזכור, רוני בן ארבון, שלח את המכתב בו נטען כי ניר מעוז הוא שרצח את שני הוריו. על פי כתב האישום דניאל מעוז הציע לבן ארבון לנסח מכתב בעילום שם אשר בו יוצג מצג שווא כאילו הוא נכתב על ידי עד ראייה, אשר יכול להעיד לטובת דניאל מעוז כך שהאשמה ברצח הוריו תוטל על אחיו. המכתב נוסח על ידי דניאל מעוז ונשלח על ידי בן ארבון לפרקליטות, לעורך דינו של הנאשם בתיק הרצח – עו"ד דוד ברהום - ולהרכב השופטים הדן בתיק הרצח.

במכתב נכתב "אני מתגורר כל חיי בשכונת רמות ומכיר את דני וניר מעוז אישית והם מכירים אותי על אף שאני צעיר מהם במספר שנים. רצה הקב"ה ובליל הרצח ישבתי על המדרגות שמתחת לפנס הרחוב שממש ממול לבית משפחת מעוז. קצת לאחר 23:00 בלילה שמעתי צעקות מבית משפחת מעוז ואז נעמדתי והשקפתי על הכניסה לבית, כמה דקות אח"כ הגיע שכן מבוגר שנעמד מחוץ לחצר בית משפחת מעוז והסתתר מאחורי שער העץ הפתוח של החצר. אז ראיתי את ניר מעוז יוצא מהבית, נועל את הדלת וחולף בריצה על פני השכן שהסתתר מחוץ לחצר. ניר היה בחזה חשוף, הוא לבש חולצה שחורה מכופתרת שהייתה פתוחה לגמרי ומכנסיים שחורים ארוכים. בעניין זה אין לטעות! זה היה ניר מעוז בוודאות. אז השכן המבוגר מסתובב לעברי ואני התכופפתי והסתתרתי מאחורי חומת האבן. כששמעתי את השכן מתחיל להתרחק נעמדתי חזרה והלכתי גם אני לביתי. רק בבוקר למחרת הבנתי את גודל האסון ומאז אני חווה ימים רבים של ייסורים ולילות רבים ללא שינה. על כן בעצת רב אני שולח לך את עדותי בעילום שם בכדי שבע"ה ימנע עינוי הדין ועיוות הדין חס ושלום. מכתב זה כולו לשם שמים בברכת "אמת ומשפט שלום שפטו בשעריכם".

לאחר שליחת המכתב שרף בן ארבון את המכתב המקורי, הכתוב בכתב ידו של מעוז, ואת ההתקן הנייד עליו נשמר המכתב המודפס.

במעשיהם בדו הנאשמים ראיה בכוונה להטעות רשות שיפוטית, ורוני בן ארבון אף ניסה להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין. כעת הוגש נגש השניים כתב אישום. 

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה