ראש העיר, ניר ברקת: "המחויבות שלי היא לעיר ירושלים"



ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הודיע הבוקר (ג') על התפקדותו למפלגת הליכוד. בראיון לרדיו ירושלים אמר ראש העיר: "ברור לי שההצטרפות לליכוד זה מה שיסייע לנו לחזק את העיר ירושלים"

ראש עיריית ירושלים פרסם בפייסבוק סרטון בו הוא הודיע על הצטרפותו למפלגת השלטון וקורא לציבור הרחב להתפקד יחד איתו "לפני 15 שנה עזבתי את כל עסקיי כדי לשרת את ירושלים במשכורת של שקל לשנה. מתוך אותה תחושת שליחות ואחריות לעתיד מדינת ישראל אני מתפקד הבוקר לליכוד. במערכות הבחירות האחרונות התייצבתי ותמכתי בראש הממשלה ובליכוד. כמי שמאמין בשמירה על ארץ ישראל וירושלים מאוחדת, חיזוק הביטחון וצמצום פערים חברתיים, איני יכול לעמוד כצופה מהצד. התפקדות גדולה לליכוד תזרים דם חדש ורוח חדשה ותחזק את המנהיגות שבאה לשרת את הציבור ללא שיקולים זרים. ההתפקדות תחזק גם את ירושלים ותאפשר לה לקבל את המקום הראוי לה בחלוקת המשאבים הלאומיים".

בראיון לרדיו ירושלים בתכנית 'בדרך הביתה' עם שלום אורן אמר ראש העיר, ניר ברקת "ברור לי לחלוטין שההצטרפות לליכוד יזה מה שיסייע לנו לחזק את העיר ירושלים. אני לא אפרוש מתפקידי בעירייה, יש לי עוד הרבה עבודה והתחייבות לבוחרים שלי ותכנית העבודה שלי היא לסיים את הקדנציה, עדיין לא החלטתי גם אם אשאר לשלישית. המחוייבות שלי לעיר ירושלים היא מלאה, אני כאן כראש עיר וההחלטה להתפקד לליכוד היא מנוף אסטרטגי ובמעלה הדרך אחרי שאני אסיים עם ירושלים, אז אני בהחלט מתכוון לשרת את המדינה". עוד הוסיף ראש העיר "יחד עם השר אלקין אנו פועלים מול משרד האוצר ומשרד הממשלה להסדיר את התקציב של העיר ירושלים. יש לנו גם את תכנית 2020 ומטרתה להפוך את ירושלים כאטרקטיבית לעסקים וצעירים ירושלמים". בנוגע לשאלה איך הגיבו בליכוד על ההתפקדות שלו למפלגה אמר ראש העיר "אני לא זר לחברים בליכוד, וזה בא מאוד טבעי". 


תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה