מכללת אורט ירושלים משיקה קורסי עיצוב פנים חדשים



לאור הביקוש הרב ללימודי עיצוב בירושלים: מכללת אורט ירושלים משיקה קורסי עיצוב פנים חדשים במסגרת תוכנית לימודית ייחודית של בית הספר לעיצוב במכללה

מכללת אורט ירושלים, משיקה בימים אלו קורסי עיצוב פנים חדשים, במסגרת תוכנית הלימודים הייחודית של בית הספר לעיצוב במכללה. מכללת אורט ירושלים המעדכנת את תוכנית הלימודים בהתאם לרוח התקופה ולצרכי המשק הישראלי, תפתח בקרוב שני קורסים עיצוב פנים כחלק מתוכנית לימודים המורכבת משני שלבים עצמאיים: קורס עיצוב פנים בו יילמדו כל מקצועות הבסיס, כולל עיצוב מגורים ומסחר וקורס עיצוב פנים מתקדם המציע התמחות בתחום עיצוב פנים אקולוגי, סביבות תוכן ותצוגה.

מטרת התוכנית היא הכשרת מעצבים תוך עמידה בדרישות המורכבות והמשתנות ברוח הזמן של פרויקטים עיצוביים על כל היבטיהם,עם דגש על חשיבה אקולוגית וכיצד היא באה לידי ביטוי במרחב הבנוי, על הקשר שבין עיצוב ירוק לעיצוב חברתי, על מוצרים ירוקים ותהליכי יצור מקיימים, תוך ראייה רב תחומים הכוללת טיפול  בסביבות שונות ומגוונות.

חלוקת הקורס לשני חלקים עצמאיים מאפשרת את חופש הבחירה בין לימודי בסיס לבין לימודים מתקדמים המאפשרים התמחות מקצועית. כמו כן, נושאי הלימוד בקורס המתקדם מהווים נגזרת של ההתפתחויות בינלאומיות עכשוויות הכוללות חשיבה אקולוגית, ראיה מקצועית רב תחומית ופיתוח היכולת לחשיבה יצירתית.

תחום לימודי העיצוב שתפס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות בישראל ככלל הביא גם בירושלים לביקוש רב ללימודי מגמות עיצוב. מכללת אורט ירושלים שהחלה כמכללה טכנולוגית, התאימה את עצמה לתמורות השונות שחלו במסלולי הלימודים השונים והקימה לפני כשנה את בית הספר לעיצוב.

בית הספר לעיצוב של מכללתאורט ירושליםמאגד בתוכו את כל מגמות העיצוב הנלמדות במכללה: אדריכלות ועיצוב פנים,תקשורת אינטראקטיבית ואדריכלות נוף. בראש בית הספר לעיצוב הממוקם במתחם מיוחד בבניין ההנדסאים החדיש השוכן בלב המכללה, עומד האדריכל דני ראובני.

בבית הספר לעיצוב שמו דגש מיוחד על שילוב בין שני מרכיבים עיקריים בתחום העיצוב יצירתיות ואומנותיות לצד מקצוענות. בית הספר מקנה לסטודנטים יכולת חשיבה אומנותית ויצירתית תוך שמירה על מקצוענות גבוהה ביותר. השילוב בין שני המרכיבים הללו מעניקים לבוגרי לימודי העיצוב במכללה כלים מקצועיים, יצירתיים ורחבים יותר בשוק העבודה לאחר סיום לימודיהם. יתרון נוסף הוא שהלימודים במסלול ההנדסאי בבית הספר מעניקים לבוגרים זכות חתימה עד 4 קומות המהווה דבר ייחודי בירושלים (מסיימי מסלול אדריכלות- ללא הגבלה).


רות ברקוביץ' מנהלת מכללת אורט ירושלים :" צוות מכללת אורט ירושלים נמצא תמיד עם "יד על הדופק" בודק את צורכי השוק ואת הטכנולוגיה המשתנה ומשנה בהתאם את תוכניות הלימודים. תוכנית הלימודים הנ"ל הינה פורצת דרך בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים. אנו מזמינים את הציבור לבוא ללמוד ולהשתדרג".

 
תמונה: באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה