קולנוע לב סמדר המיתולוגי ייסגר בסוף החודש



למרות המאבק העיקש בית הקולנוע הוותיק שפועל כבר 88 שנה בבירה הירושלמית ייסגר סופית בסוף החודש. ענבל כהן, מראשי המאבק למניעת סגירתו: "הרשת לא תוכל לעמוד בתנאים החדשים של בעל המקום ונדמה שאחרי עשרות שנים של תרבות המקום ייסגר"

קולנוע "לב סמדר" בירושלים., המוסד הוותיק, הפועל במושבה הגרמנית מאז שנת 1928, צפוי לנעול את שעריו ב–1 בינואר 2017. כזכור, בית הקפה שפעל בצמוד לקולנוע נסגר לפני מספר חודשים.

כעת הודיעה הרשת כי המקום ייסגר בסוף החודש. ענבל כהן, מראשי המאבק כנגד סגירת הקולנוע, סיפרה היום (ד') לאתר ירושלים נט "גם אחרי שכל הציבור התגייס והתחייב לקניית מנויים בסך למעלה מ300 אלף שקל. בעל הבית בכל זאת העלה את השכירות עבור המקום וקיצר את החוזה שכירות מעשר שנים לחמש שנים, ובכך לא ניתנה האפשרות לרשת לב להמשיך להפעיל את המקום, שכן לא תוכל לעמוד בתנאים אלה. אנחנו מחפשים עוד פתרונות אך נדמה שאחרי עשרות שנים של תרבות בסופו של דבר המקום ייסגר. ננסה לראות מה עוד אפשר לעשות עד סוף החודש". 

יעו"ד דרור חריש, הבעלים של הנכס אמר גם הוא  לאתר 'ירושלים נט' "יש הפרש ניכר בין רשת לב ששכרה את הקולנוע בשנים האחרונות והבעלים שאינו מסכים להשכיר במחיר נמוך.  ועם כל הכאב והצער של הבעלים על סגירת הקולנוע, הכוח הכלכלי גובר". 

תמונה: יוסי זמיר/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה