ראש העיר, ניר ברקת : "מצפים לבשורה שההקפאה בירושלים תבוטל"



ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת אמר היום (ג') בכנס ירושלים של קבוצת בשבע, לפני פגישתו של ראש הממשלה עם נשיא ארצות הברית "עברנו תקופה קשה של שמונה שנים בממשל אובמה. כניסת טראמפ לבית הלבן מביאה עמה חלון הזדמנויות יוצא דופן"

ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר בכנס ירושלים של קבוצת בשבע: "עברנו תקופה קשה של שמונה שנים בממשל אובמה. כניסת טראמפ לבית הלבן מביאה עמה חלון הזדמנויות יוצא דופן, לשנות את המגמה ולקרב לישראל את הממשל האמריקאי. הקשר שלנו עם האמריקאים מקרין על העולם כולו והחזרה של הממשל האמריקאי לימין ישראל משפיעה על העולם במיוחד בנושא ירושלים".

ברקת הוסיף "אני רוצה לחזק את ידיו של ראש הממשלה בשליחות החשובה שהוא עושה בארצות הברית כרגע.  אין לי ספק שההקפאה בירושלים תבוטל בזכות עמידתו של ראש הממשלה. זאת הבשורה חשובה לה אנו מצפים מפגישתם של ראש הממשלה והנשיא טראמפ. אנחנו בעיריית ירושלים נאשר ונבנה בכל חלקי העיר במזרח ובמערב, בצפון ובדרום".

עוד ציין ברקת כי "הדבר השני החשוב הוא העברת השגרירות האמריקאית לירושלים. אין להם ממה לחשוש מאיומים ולחצים. שוחחתי עם השגריר המיועד דיויד פרידמן  על חשיבות הנושא ומכאן אני מאחל לו הצלחה בשימוע שלו בקונגרס. ברור שמקומה של השגרירות הוא בבריתה של המדינה בה היא קיימת כפי שקורה בשגרירויות ארה"ב בכל העולם".

צילום: ישראל ברדוגו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה