בתוך שכונת ארנונה: מעבדת סמים



דווח על רכב חשוד הוביל את השוטרים לאיתורה של מעבדת סמים מסוכנים ובה כ 75 שתילים, שהופעלה בליבה של שכונת ארנונה בירושלים - החשוד נעצר

אמש, התקבל במוקד המשטרה דווח על רכב חשוד החונה בשכונת ארנונה בירושלים. שוטרים הפועלים באזור, הגיבו במהירות לקריאה, איתרו הרכב החשוד,ולאחר ביצוע מספר פעולות איתרו את בעלי הרכב בדירה סמוכה. מספר ממצאים בתוך הדירה העלו את חשדם של השוטרים כי במקום מוחזקים סמים מסוכנים, ובחיפוש שערכו איתרו באחד החדרים מעבדה לגידול סמים מסוכנים מסוג מריחואנה בשיטת 'הידרו' ובה כ-75 שתילים סם.

עוד נתפס ציוד נוסף המשמש עפ"י החשד לצורך גידול הסמים.


החשוד(שנות ה 20 י-ם) הובא לחקירה, והיום יובא בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

במשטרה ציינו, לא יעלה על הדעת שאדם יגדל סמים מסוכנים בניגוד לחוק ועוד בליבה של שכונת מגורים בה מתגוררים משפחות עם ילדים, שעלולים להיחשף לנגע הסמים והפצתם בקרבם. עוד נציין כי דווח מהיר למשטרה על ידי האזרחים חשוב ומהווה נדבך בפעילות המשטרה. אנו פונים לכלל האזרחים לדווח למוקד 100 על כל מקרה בו עולה חשד על רכבים, אנשים או חפצים חשודים על מנת שהשוטרים יגיעו, יבדקו ויעצרו החשודים בכדי להביאם לדין בגין מעשיהם.

פריסתם של שוטרי משטרת ישראל ברחבי העיר ובמוקדים השונים, נעשית מתוך כוונה לתת מענה מהיר, יעיל ומקצועי תוך זמן קצר לכל דיווח המתקבל במשטרה וזאת במטרה לאתר חשודים, רכבים חשודים במטרה לתת את הבטחון לאזרח שומר החוק.
תמונה: דוברות המשטרה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה