שוחרר הנהג שהסיע את המחבל לפיגוע הדקירה בירושלים



בית המשפט המחוזי בירושלים החליט לשחרר את הנהג אשר הסיע את המחבל שדקר שני לוחמי מג"ב בעיר העתיקה בירושלים. בהחלטה נכתב כי "לא נמצא חשד סביר לקיומה של מודעות אצל הנהג לכך שבכוונת המחבל לבצע פיגוע"

בית המשפט המחוזי בירושלים החליט לשחרר את נהג ההסעות שהסיע את המחבל שדקר שני לוחמי מג"ב בירושלים בשבוע שעבר לאחר שעורך דינו הגיש ערר בעקבות הארכת מעצרו ולא הוכח כי ידע על כוונת המחבל.

הנהג שוחרר בסוף השבוע האחרון, על פי החלטת שופט בית משפט המחוזי בירושלים, עודד שחם. בית משפט השלום בבירה החליט קודם לכן להאריך את מעצרו, אך עורך דינו של הנהג, איברהים איעד, הגיש ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי, והערר התקבל.

המשטרה הדגישה בפני בית המשפט כי לנהג כבר יש הרשעה קודמת בגין הסעת שב"ח וכי אומנם אין חשד סביר למודעות הנהג לכך שבכוונת המחבל לבצע פיגוע, אך הוא אסף את המחבל מאזור מחסום קלנדיה, מקום הידוע שבו עוברים שב"חים.

זירת פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה )

כזכור, שני שוטרים נפצעו בפיגוע דקירה ברחוב הגיא שבעיר העתיקה בירושלים. שוטרת פונתה במצב בינוני אך יציב לבית החולים 'הדסה עין כרם'. השוטר נפצע באורח קל ופונה ל'שערי צדק'. לוחמים שהיו במקום ירו לעבר המחבל וחיסלו אותו.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה