בלוג האח הגדול נפרד מאביבית



הבחורה הכי דו קוטבית בבית האח הגדול פינתה את הארון שלה רגע לפני הגמר, כי ככה זה שהאח כבר לא צריך אותך. וגם, חמישיית הגמר הכי הכי הכי משעממת-EVER! הבלוג הלפני אחרון של מילן בן דוד

לפני הכל וכדי שתדעו על מה אני מדברת, אסביר מהי הפרעה דו קוטבית במונחים רפואיים: הפרעה נפשית שהחולה בה סובל מתנודות קיצוניות ומחזוריות במצבי הרוח ללא תלות הכרחית בנסיבות הסביבתיות (לא חיכית לי לארוחה? אתה תשלם על זה!).
 

בזמן ההתקף נע מצב הרוח של החולה בין מצב רוח מרומם באופן קיצוני (חה! מתה עלייך!) לבין דפרסיה, כלומר דיכאון(אני צריכה את התוספות שלי, אתם לא מבינים אותי? אני לא יכולה להמשיך ככה יותר!).
 
מזכיר לכם מישהי? אולי את הדיירת שזכתה להכי הרבה דקות בפריים טיים העונה? אז אתמול בערב סיימה אביבית בר זוהר את תפקידה והודחה חזרה לפנטהאוז 250 מ"ר ברחובות. לטעמי, בהפקה כבר לא ממש צריכים אותה. כולם ציפו לראות את שרי יורדת במדרגות, אבל קורפמן לא ייתן להדחה האחרונה העונה להיות כה משעממת.
 
אפילו אסי עזר לא הבין למה היא הולכת וחשב לעצמו: "אפשר להתנתק כבר עכשיו מערוץ 20 ולחסוך כסף? גם ככה בשבוע עד הגמר אין דיירים בבית!"
 
אבל לא, אביבית הלכה, ולא, ממש לא בכיתי. אפילו שמחתי. העיקר שארז טל ציין שההצבעה הייתה הצמודה ביותר בהיסטוריית האח הגדול. סלח לי ארז, אבל אם אני לא מדמיינת, אתה אומר את זה בכל הדחה. אני מוכנה להישבע.
 
כולנו יודעים שהאח הגדול לא מכור בכלל, וגם אין בו כדורים פסיכאטרים וההפקה לא נותנת זמן מסך מוגזם לדיירים מסויימים. הכל כשר, אז אסי, אין לנו טעם לחשוש שיהיה משעמם. הרי הקהל בחר להביא לגמר את קותי ועוד ארבעה שלא ברור מה הם עושים עדיין בנווה אילן.
 
מודה, בתחילת העונה לא העלתי לרגע על דעתי שזאת עם השיער השחור הארוך שהסתפרה, לא זוכרת איך קוראים לה, תגיע לגמר. וגם לא חשבתי שסער עם דעותיו הקשות יהיו בחמישייה האחרונה. ותמיר? התחלתי לאהוב אותו רק בחודש האחרון. גם אני טועה לפעמים.
 
סתם, אני לא. קחו דוגמא. רגע לפני סיום הפרק פנה עזר לחמישייה ואמר:"אפשר קצת אנרגיה בבית?" והדיירים פצחו ב"הידד עוד שבוע הביתה! היי הופ!" וחזרו לתנוחת הבובות.
 
גם בהפקה וגם המנחים לא האמינו שזאת תהיה החמישייה. הכי שקטים, הכי לא מסעירים, הכי.... משעממים. רוצים עוד דוגמא? שרי קיבלה במהלך העונה 8 דקות במצטבר של זמן מסך. יאנה הייתה בפריים טיים רק בגלל שהיא לא מפסיקה לרדוף אחרי קותי. את סער הראו בשיר המוזר שהוא הקריא על ה"מולך", ואז משהו עם התוספות של אביבית. ותמיר? הוא היה קטעי מעבר בפרקים ובכל פעם שהראו אותו, הוא רקד או שר בריטני ספירס ומדונה.
 
אז כן חברים, וכן יורם זק, וכן קופרמן: אמרתי זאת בעבר ואני חוזרת על דבריי! המלהקים שלכם פשוט כישלון מהדהד.  ביום שני החמישייה תצא מהבית, תמיר יקח את המיליון וקותי ירגיש מקופח, סער יתאסלם ויעבור לחקור את הקוראן במדבר סהרה, יאנה תעשה קמפיין אחד או שניים, ושרי תמשיך בעבודתה המסורה בקרקס.
 
תזכרו מה אמרתי לכם. נתראה בגמר!
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה